یوسف سیدی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بازی‌های سختی در انتظارمان است/ امیدوارم ماشین‌سازی بهترین نتایج را بگیرد

۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۰۷:۰۸:۰۷
کد خبر: ۸۳۶۷۳۹
بازی‌های سختی در انتظارمان است/ امیدوارم ماشین‌سازی بهترین نتایج را بگیرد
بازیکن تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: بازی‌های سختی در هفته‌های پایانی رقابت های لیگ برتر داشته و از هواداران درخواست می‌کنیم از تیم حمایت کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان آذربایجان شرقی؛ یوسف سیدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی برنا درخصوص وضعیت این تیم در حال حاضر اظهار داشت: خدارا شکر تمرینات خوبی را برگزار می‌کنیم تا آمادگی کاملی داشته باشیم. امیدوارم در هفته‌های پایانی رقابت‌های لیگ برتر نتایج خوبی را کسب کرده و دل هواداران را خوشحال کنیم. متاسفانه به نتیجه لازم در دیدار مقابل استقلال نرسیدیم و سعی می‌کنیم این نتیجه را جبران کنیم. ما در دیدار مقابل استقلال مستحق شکست نبودیم.

وی درخصوص وضعیت خود پس از پایان مصدومیتش، بیان کرد: مصدومیتم تقریبا به پایان رسیده و سعی می‌کنم در ادامه مسابقات برای تیمم بهترین بازی‌ها را انجام بدهم. همیشه محبت هواداران و مردم تبریز شامل حال من بوده و می‌خواهم با ارائه بازی‌های خوب، جبران کنم.

سیدی درخصوص دیدار پیش روی تیمش مقابل سایپا گفت: بازی سختی در پیش رو داریم و سعی می‌کنیم با آنالیز و تدابیر کادر فنی نتیجه خوبی را کسب کنیم. آقای مهاجری همه تلاش خود را به کار گرفته تا تیم مقابل همه رقبا بهترین عملکرد را داشته باشد.

مهاجم ماشین سازی تبریز ادامه داد: شاگردان علی دایی نیز قطعا برای کسب نتیجه به تبریز می‌آیند ولی ما نیز تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم و می‌توانیم با حمایت هواداران، بهترین نتایج را کسب کنیم.

وی گفت: بازی‌های حساسی در هفته‌های پایانی داریم و از همه هوداران‌مان می‌خواهیم حمایت خوبی از تیم داشته باشند تا انرژی بیشتری در زمین مسابقه داشته باشیم. حضور آنها باعث دلگرمی ما است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز