سرمربی تیم والیبال نشسته روسیه؛

ایران تیم اول جهان است/ در روسیه از نظر استعدادیابی و تعداد بازیکن با کمبود مواجه هستیم

۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۰۸:۵۵:۰۱
کد خبر: ۸۳۷۲۹۷
ایران تیم اول جهان است/ در روسیه از نظر استعدادیابی و تعداد بازیکن با کمبود مواجه هستیم
الکساندر اوسیانیکوف گفت: تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران در جایگاه نخست جهان قرار دارد و برای ما مهم است با بهترین تیم دنیا اردو داشته باشیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، الکساندر اوسیانیکوف سرمربی والیبال نشسته مردان روسیه، با بیان کرد: تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران در جایگاه نخست جهان قرار دارد و برای ما مهم است که با بهترین تیم دنیا در اردو مشترک باشیم و تمرین کنیم.

به دنبال کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو هستیم

وی ادامه داد: تیم ما رقابت های قهرمانی اروپا را در پیش دارد که در این مسابقات تنها یک سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو توزیع می شود و ما سعی می کنیم تنها بلیط رسیدن به پارالمپیک را در این رقابت ها بدست آوریم.

اردو مشترک با تیم ایران باعث رشد روسیه می شود

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته روسیه افزود: بازی با تیم ملی ایران و یا برپایی اردو مشترک با این تیم باعث رشد فنی روسیه می شود چرا که تیم والیبال نشسته مردان ایران، قهرمان جهان است و بدون شک تمرین با ایران در ارتقا تیم ما موثر است و هر بار حضور در اردو مشترک با کشور شما باعث شده سطح تیم ما بالاتر برود.

وی تصریح کرد: بازی با تیم ملی ایران باعث می شود تا جای گیری، حرکات فنی و تکنیکی بازیکنان ما بهتر شود و در این موارد رشد بیشتری داشته باشند و با توجه به اینکه رقابت مهمی پیش روی تیم ما است این اردو می تواند کمک بزرگی برای روسیه باشد.

ایران کشور زیبایی است و مردمان خوبی دارد

الکساندر اوسیانیکوف درباره حضورش در ایران گفت: برای پنجمین بار است که به این کشور سفر می کنم. ایران کشور زیبایی است و مردمان خوبی دارد. طعم غذاها عالی است و ما غذاهای ایرانی را دوست داریم.

تلاش ما برای رسیدن به سکوی پارالمپیک است

وی در مورد پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو عنوان کرد: ایران تیم اول جهان است و ما به همراه تیم های بوسنی، برزیل و اوکراین برای کسب جایگاه دوم و سومی پارالمپیک تلاش می کنیم و امیدوارم تیم ما بتواند روی یکی از سکوهای پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو قرار گیرد.

ایران بازیکنان فوق العاده ای دارد

سرمربی تیم ملی روسیه درباره عملکرد بازیکنان تیم ایران بیان کرد: تیم ملی ایران بازیکنان خوبی دارد. رمضان صالحی و داوود علیپوریان بازیکنانی هستند که در پست های خود عملکرد فوق العاده ای دارند. همچنین مرتضی مهرزاد به دلیل شرایط فیزیکی که دارد می تواند به خوبی دفاع کند و مانع ورود توپ به زمین ایران شود و حضور موثری در زمین دارد.

در روسیه از نظر استعدادیابی و تعداد بازیکن با کمبود مواجه هستیم

وی تصریح کرد: ما در روسیه از نظر استعدادیابی و تعداد بازیکن با کمبود مواجه هستیم در صورتی که ایران در والیبال نشسته بازیکنان و استعدادهای خوبی دارد و به همین دلیل لیگ این رشته در ایران فعال است اما در روسیه فقط یک لیگ فعال وجود دارد که در آن ۷ تیم به رقابت می پردازند.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته روسیه در پایان درباره تغییر ترکیب تیم خود گفت: تغییر چندانی در ترکیب تیم نخواهیم داشت چرا که رقابت های مهمی مانند قهرمانی اروپا و پارالمپیک را در پیش داریم و تغییر در ترکیب حرفه ای نیست و کمکی به تیم نمی کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز