ناصر ابراهیمی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس کمی مغرور بود اما می‌توانست بازنده نباشد/ بازی با سپاهان فرصت مناسبی است تا قرمزها قهرمانی خود را در لیگ برتر قطعی کنند/ موافق بازگشت طارمی هستم

۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۱:۱۰:۴۹
کد خبر: ۸۳۷۴۰۵
پرسپولیس کمی مغرور بود اما می‌توانست بازنده نباشد/ بازی با سپاهان فرصت مناسبی است تا قرمزها قهرمانی خود را در لیگ برتر قطعی کنند/ موافق بازگشت طارمی هستم
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس با توجه به بردی که در دیدار رفت مقابل الاهلی بدست آورده بودند، کمی با چاشنی غرور و اینکه از پیش برنده هستند قدم به زمین گذاشتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال پرسپولیس ایران شب گذشته در هفته چهارم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاهلی عربستان رفت و با نتیجه 2 بر 1 شکست خورد تا کار صعود نایب قهرمان فصل قبل به مرحله حذفی دشوارتر شود.

ناصر ابراهیمی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درخصوص این بازی به خبرنگار برنا گفت: بازیکنان پرسپولیس با توجه به بردی که در دیدار رفت مقابل الاهلی بدست آورده بودند، کمی با چاشنی غرور و اینکه از پیش برنده هستند قدم به زمین گذاشتند و همین عامل باعث شد تا الاهلی در شبی که چندان برتری نداشت به سه امتیاز برسد و شکست دور رفت را جبران کند. پرسپولیس در فاز دفاعی برخلاف مسابقات گذشته عملکرد خوبی نداشت و بازیکنان کمی سردرگم بودند و این آشفتگی سبب شد تا قرمزها نتوانند به هدف خود دست پیدا کنند.

وی ادامه داد: باز بازی کردن بازیکنان خط دفاعی سبب شد تا فضاهای بسیاری در اختیار بازیکنان الاهلی قرار بگیرد و همین عامل زمینه را فراهم کرد تا تیم حریف صاحب ضربات پنالتی و ایستگاهی پشت هیجده قدم پرسپولیس شود و توسط عمر سوما مهاجم مطرح خود دوبار دروازه پرسپولیس را باز کند. البته با اینکه پرسپولیس مثل همیشه نبود اما فرصت های نسبتا خوبی را بدست آورد و اگر بازیکنان کمی بیشتر دقت می کردند می توانستند حداقل به یک امتیاز برسند.

مربی پیشین پرسپولیس درباره اینکه قرمزها چقدر شانس صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان دارند، اظهار کرد: پرسپولیس از چهار بازی خود چهار امتیاز بدست آورده و اگر جدال تیم های السد قطر و پاختاکور ازبکستان هم به تساوی منجر می شد، برای پرسپولیس بهتر بود. با این حال شاگردان برانکو از دو بازی باقیمانده خود برابر پاختاکور و السد باید حداکثر امتیازات را بدست آورد تا شانس صعود خود را به مرحله بعد زنده نگه دارد. ضمن اینکه تیم های سوم نیز راهی ای اف سی کاپ می شوند و باید منتظر بمانیم تا دو هفته پایانی دور گروهی به اتمام برسد تا تکلیف گروه پرسپولیس روشن شود.

ابراهیمی درخصوص فرصت هایی که قرمزها و به ویژه علی علیپور از دست دادند نیز گفت: علیپور در چند فصل اخیر زحمات زیادی کشیده و با پرسپولیس عنوان آقای گلی را هم به ارمغان آورده اما مسائل روحی، ذهنی و خسته بودن به خاطر فشردگی مسابقات سبب می شود تا از کارایی بازیکنان کاسته شود و علیپور از این موضوع مستثنی نیست. با این حال امیدوارم علیپور دوباره به روزهای خوب خودش برگردد و اگر دیشب کمی دقت می کرد می توانست دروازه الاهلی را باز کند.

وی درمورد این موضوع که آیا پرسپولیس برای فصل آینده به مهاجم نیاز دارد، افرود: صددرصد همینطور است و پرسپولیس برای  فصل آتی باید یک مهاجم جذب کند. حتی من شنیده ام مهدی طارمی در لیست برانکو حضور دارد و اگر او دوباره به پرسپولیس بیاید، هم خط حمله قرمزها تقویت می شود و هم اینکه فشارها از روی دوش علیپور کمتر خواهد شد. نباید به بازیکنانی نظیر طارمی که برای بدست آوردن پول به خارج می روند ایراد گرفت چون عمر فوتبالی بازیکنان زود می گذرد و اگر نتوانند خودشان را تامین کنند در آینده به مشکل می خورند. به همین منظور اگر طارمی دوباره به پرسپولیس برگردد تیم برانکو جان تازه ای خواهد گرفت.

ابراهیمی درخصوص مسابقه این هفته پرسپولیس و سپاهان تصریح کرد: باتوجه به شرایط جدول، پرسپولیس به احتمال 70درصد قهرمان می شود. حتی اگر مقابل سپاهان و تراکتورسازی به تساوی برسد بازهم شانس اصلی قهرمانی خواهد بود. شاگردان برانکو اگر بتوانند با حمایت هواداران خود در ورزشگاه آزادی از سد زردپوشان عبور کنند می توانند قهرمانی را جشن بگیرند. سپاهان هم به این برد نیاز دارد و مطمئن هستم دیدار جذاب و تماشایی را از سوی هر دو تیم شاهد خواهیم بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز