جدول اصلی رقابت‌های بین المللی جوانان؛

تنیسورهای جوان در راند نخست به مصاف یکدیگر رفتند

۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۰:۲۱:۳۳
کد خبر: ۸۳۷۸۱۰
تنیسورهای جوان در راند نخست به مصاف یکدیگر رفتند
تنیسورهای جوان در راند نخست جدول اصلی رقابت‌های بین المللی جوانان در استان اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، دومین روز جدول اصلی رقابت‌های بین المللی تنیس جوانان به میزبانی اصفهان و در 2 بخش دختران و پسران برگزار شد.

در پایان راند نخست بازی‌ها و در بخش پسران سینا مقیمی، یونس طلاور، ونداد غیبی، سیدمحمد امام‌حسینی و رهام عباسی از ایران و نمایندگانی از کشورهای ترکیه، چک، بلاروس، تونس و روسیه موفق به شکست حریفان خود شدند. در بخش دو نفره نیز 8 تیم برتر به مرحله یک چهارم نهایی بازی‌ها راه یافتند.این مسابقات روز چهارشنبه 4 اردیبهشت ماه با برگزاری راند نخست جدول اصلی پیگیری می‌شود.

در بخش دختران مشکات الزهراء صفی، پرنیا رکن‌آبادی، مهتا خانلو و فاطمه سادات زنجانی از ایران و نمایندگان ترکیه، اکراین و روسیه راند نخست جدول اصلی را با پیروزی پشت سر گذاشتند و در بخش دو نفره 4 تیم برتر مجوز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کردند.

بر این اساس در جدول اصلی بازی‌ها  ۳۲ بازیکن از ۹ کشور ایران، هند، ترکیه، چک، یونان، بلاروس، تونس، آلمان و روسیه  و در جدول اصلی دختران ۲۳ بازیکن از کشورهای ایران، روسیه، ترکیه، اکراین، زیمبابوه و هند حضور دارند. از روز چهارشنبه 4 اردیبهشت ماه برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف یکدیگر رفتند.

 سینا مقیمی از ایران با رنکینگ ۲۶۳ و مشکات الزهرا صفی از ایران با رنکینگ ۶۲۰ جهانی، شانس‌های کسب عنوان قهرمانی در هر دو بخش پسران و دختران هستند.این مسابقات به مدت یک هفته در اصفهان با سرداوری مسیح صلاح داور نشان سفید ایران برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز