فریده شجاعی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

دخالتی در انتخاب بازیکنان ندارم/ امکان دارد ترکیب تیم سه نفره دختران تغییر کند!

۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۱:۲۸:۱۸
کد خبر: ۸۳۷۸۵۰
نایب رییس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: امکان تغییر ترکیب تیم ملی ایران برای این مسابقات وجود دارد، به همین دلیل تمرینات تیم ملی تا زمان اعزام به مسابقات ادامه خواهد داشت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نزدیک به یک ماه دیگر رقابت‌های بسکتبال سه نفره کاپ آسیا به میزبانی چین آغاز می‌شود و تیم ملی زنان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند. برهمین اساس مرحله جدید اردوی آماده‌سازی این تیم با دعوت از 9 بازیکن از پنجشنبه پنجم اردیبهشت آغاز می‌شود اما سایت رسمی مسابقات ترکیب چهار نفره ایران را اعلام کرده است.

طبق اعلام سایت فدراسیون جهانی در بخش این مسابقات سعیده علی، مژگان خدادادی، معصومه اسماعیل‌زاده و دلارام وکیلی ترکیب تیم ملی ایران در کاپ آسیا را تشکیل می‌دهند.

فریده شجاعی، نایب رییس بانوان فدراسیون بسکتبال، درباره اعلام اسامی این چهار بازیکن در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: اسامی این چهار بازیکن به درخواست فیبا و از سوی کمیته سه به سه تیم ملی بانوان اعلام شده است، البته امکان تغییر ترکیب تیم ملی ایران برای این مسابقات وجود دارد، به همین دلیل تمرینات تیم ملی تا زمان اعزام به مسابقات ادامه خواهد داشت تا در صورت نیاز به تغییر در ترکیب دست کادر فنی بسته نباشد.

وی در پایان درمورد دلیل انتخاب این چهار بازیکن نیز افزود: این که کدام بازیکن به مسابقات اعزام شود به تصمیم کادر فنی برمی‌گردد و فدراسیون در زمینه دخالتی نمی‌کند. بدون شک کادر فنی تیم ملی بازیکن‌هایی را انتخاب می‌کند که واجد شرایط باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز