در محل آکادمی ملی المپیک صورت گرفت؛

نشست مشترک مسئولین آکادمی ملی المپیک با کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد

۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۴:۱۰:۳۶
کد خبر: ۸۳۷۹۳۴
نشست مشترک مسئولین آکادمی ملی المپیک با کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد
نشست مشترک مسئولین آکادمی ملی المپیک با کمیته ملی پارالمپیک در محل آکادمی برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، نشست مشترک مسئولین آکادمی ملی المپیک با کمیته ملی پارالمپیک با حضور محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک، رضا قراخانلو رئیس آکادمی ملی المپیک، هادی رضایی دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک و محمدرضا محمودخانی سرپرست آکادمی ملی پارالمپیک در محل آکادمی برگزار شد. دو طرف در خصوص همکاری‌های مشترک، استفاده از ظرفیت‌های موجود در هر دو سازمان و همچنین برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته برای موفقیت بیشتر ورزشکاران به بحث و تبادل نظر پرداختند.

قراخانلو در خصوص برگزاری این نشست بیان کرد: این مجموعه، آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک است. بر اساس مصوباتی که در گذشته وجود داشته این مجموعه باید به ورزشکاران عزیز پارالمپیکی هم خدمات بدهد و در واقع آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک مسئول توسعه ورزش قهرمانی در هر دو بخش المپیک و پارالمپیک است.

وی افزود: انشاالله با هماهنگی‌های کاملی که بین دو مجموعه کمیته‌های ملی المپیک و پارالمپیک وجود دارد، در آینده‌ی نزدیک ما شاهد این خواهیم بود که مجموعه آکادمی با ظرفیت‌هایی که دارد بیش از پیش پذیرای قهرمانان عزیز پارالمپیکی باشد. برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی، اردوهای تمرینی و تمام آنچه به توسعه علمی و آموزشی پارالمپیک منجر خواهد شد از جمله این ظرفیت‌ها می‌باشد.

محمدرضا محمودخانی سرپرست آکادمی ملی پارالمپیک در رابطه با این نشست عنوان کرد: ظرفیت بسیار زیادی طی سال‌های گذشته در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک ایجاد شده است. آکادمی ملی پارالمپیک به تازگی آغاز به کار کرده، فرصت خوب و ارزشمندی در اختیار دارد تا از تجربیات و دانشی که در آکادمی وجود دارد، بهره لازم را ببرد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا هماهنگی و هم‌افزایی صورت گرفته منجر به موفقیت‌های بیش از پیش کاروان‌های المپیکی و پارالمپیکی ایران شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز