کیانوش رحمتی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

گل جووینکو به استقلال شوک وارد کرد/ آبی‌ها هنوز فرصت صعود دارند/ شانس قهرمانی پرسپولیس از سایر تیم‌ها بیشتر است

۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۳:۰۹:۲۴
کد خبر: ۸۳۷۹۴۳
گل جووینکو به استقلال شوک وارد کرد/ آبی‌ها هنوز فرصت صعود دارند/ شانس قهرمانی پرسپولیس از سایر تیم‌ها بیشتر است
بازیکن مازندرانی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: گلی که جووینکو در دقایق ابتدایی نیمه دوم به ثمر رساند باعث شد تا به بازیکنان استقلال شوک وارد شود و اگر این گل زودهنگام را نمی‌خورد، کسب امتیاز دور از دسترس نبود.

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال استقلال ایران شب قبل در هفته چهارم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال عربستان رفت و با یک گل بازی را واگذار کرد تا مسیر صعود تیم وینفرد شفر به مرحله حذفی کمی پیچیده تر شود.

کیانوش رحمتی، بازیکن مازندرانی و پیشین تیم استقلال، درخصوص این بازی به خبرنگار برنا گفت: استقلال با توجه به بردی که در بازی رفت مقابل الهلال بدست آورده بود، به لحاظ روحی شرایط خوبی داشت تا بار دیگر بتواند شانس خود را برای کسب امتیاز برابر نماینده قدرتمند عربستان امتحان کند. در نیمه نخست هم استقلال و هم الهلال فرصت هایی روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند و درخشش معیوف و سیدحسین حسینی باعث شد تا موقعیت ها تبدیل به گل نشوند. الهلال برای اینکه نتیجه دور رفت را جبران کند و بتواند جایگاه خود را در صدر نگه دارد به دنبال برد بود و به هدفش هم رسید. گلی که جووینکو در دقایق ابتدایی نیمه دوم به ثمر رساند باعث شد تا به بازیکنان استقلال شوک وارد شود و اگر این گل زودهنگام را نمی خورد، کسب امتیاز دور از دسترس نبود.

وی درباره بازی های باقی مانده استقلال در لیگ قهرمانان و شانس صعود این تیم به مرحله بعد هم اظهار کرد: هنوز دو بازی حساس با الدحیل قطر در تهران و العین در امارات برای استقلال باقی مانده و آبی ها می توانند با کسب دو برد جواز حضور به مرحله بعد را بدست آورند. هواداران در دیدار با الدحیل باید حضوری پررنگ در استادیوم آزادی داشته باشند تا به امید خدا استقلال بتواند حریف را شکست بدهد. اگر استقلال این سه امتیاز را بدست آورد، می تواند در امارات با غلبه بر العین صعود خود را به عنوان یکی از دو تیم برتر جشن بگیرد و رسیدن به این مهم دور از دسترس نخواهد بود.

رحمتی درخصوص مسابقه روز شنبه استقلال با پدیده در مشهد نیز افزود: دیدار پدیده و استقلال می تواند یکی از بازی های جذاب و تماشایی لیگ برتر باشد و باتوجه به اینکه پدیده به کسب سهمیه آسیایی فکر می کند، می خواهد با حمایت طرفداران خود به امتیازات دلخواهش برسد و قطعا کار برای استقلال دشوار می شود. از طرفی تیم استقلال هنوز در کورس مدعیان قهرمانی لیگ برتر قرار دارد و در صورت برد در مشهد می تواند امیدهای خود را برای فتح لیگ هجدهم زنده نگه دارد و نیم نگاهی به جام هم داشته باشند.

هافبک اسبق استقلال درباره اینکه شانس چه تیمی را برای قهرمانی در لیگ بیشتر می داند، گفت: در حال حاضر و با توجه به شرایط جدول، شانس پرسپولیس از سایر تیم ها بیشتر است اما دیدار پرسپولیس با سپاهان و پرسپولیس با تراکتورسازی می تواند خیلی از معادلات قهرمانی را حل کند و باید منتظر بمانیم و ببینیم که قرمزها مقابل رقبای خود چه نتایجی را خواهند گرفت.

نظر شما