ترین‌های ورزشی در هفته‌ای که گذشت؛

کار دشوار تیم‌های پرطرفدار برای صعود/ بازگشت طلایی پلنگ جویبار/ سریال ناکامی‌های بوکس ادامه دارد!

۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۰۴:۲۲:۳۴
کد خبر: ۸۳۸۰۰۲
کار دشوار تیم‌های پرطرفدار برای صعود/ بازگشت طلایی پلنگ جویبار/ سریال ناکامی‌های بوکس ادامه دارد!
در ادامه هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، استقلال با یک گل مغلوب الهلال شد و شاگردان برانکو نیز با نتیجه 2-1 بازی را به الاهلی واگذار کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در دنیای ورزش بودیم که به مهم‌ترین رویدادها به شرح زیر اشاره می‌شود:

 

مسابقه هفته: صعود دو تیم شهرداری گرگان و نفت آبادان به فینال رقابت‌های لیگ برتر

در مرحله نیمه نهایی پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال کشور روز جمعه 30 فروردین‌ماه چهار تیم (شمیدر – شهرداری گرگان) و (نفت آبادان – پتروشیمی بندر امام) در حالی به مصاف هم رفتند که در نهایت نفت آبادان و شهرداری گرگان موفق شدند با کسب سومین برد خود مقابل حریفان جواز حضور در فینال رقابت‌ها را به دست بیاورند. اولین دیدار فینال روز جمعه در گرگان برگزار خواهد شد. گرگانی‌های برای اولین بار است که حضور در فینال را تجربه می‌کنند و تنها تیمی هستند که از همان روزهای نخست لیگ بازیکن خارجی خود را جذب کردند. از طرفی نفت آبادان نیز به تازگی مایک رستم‌پور بازیکن دورگه ایرانی- آمریکایی تیم ملی را در اختیار گرفته است. بنابراین انتظار می‌رود بازی‌های جذابی را در فینال مسابقات شاهد باشیم.

 

بازنده هفته: ناکامی سرخ آبی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا

در ادامه هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، استقلال با یک گل مغلوب الهلال شد و شاگردان برانکو نیز با نتیجه 2- 1 بازی را به الاهلی واگذار کردند. با این وضعیت شاگردان شفر دو بازی سخت مقابل الدحیل و العین دارند و برای صعود کار سختی پیش‌رو خواهند داشت. تیم پرسپولیس نیز در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف تیم‌های پاختاکور ازبکستان و السد قطر برود.

 

برنده هفته: قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات قهرمانی آسیا

رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا در چین در حالی روز گذشته به پایان رسید که تیم ملی کشورمان موفق شد عنوان قهرمانی را کسب کند. تیم  ملی کشتی کشورمان در سالی که گذشت روزهای پر افت و خیزی را پشت سر گذاشت تا جایی که در آخرین رویداد مهم یعنی مسابقات جهانی بوداپست مجارستان ناکامی بزرگی را رقم زد. به طور حتم پس از یک سال نتایج ناامید کننده، این مسابقات می‌تواند آغاز دوباره افتخارآفرینی  کشتی در میادین بین‌المللی باشد.

 

نقد هفته: ناکامی تیم ملی بوکس در قهرمانی آسیا

تیم ملی بوکس ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا 9 نماینده داشت که نتوانست نتایج خوبی را به دست آورد و تنها با کسب یک مدال برنز در این رقابت‌ها به کار خود پایان داد. پس از نتایج ناامید کننده تیم ملی بوکس در جاکارتا انتظار می‌رفت در سال جدید که سال کسب سهمیه المپیک هم محسوب می‌شود، شاهد شروع خوبی از بوکسورهای تیم ملی باشیم ولی متاسفانه این اتفاق رخ نداد تا همچنان سریال ناکامی‌های بوکس ادامه دار باشد.

 

پیشنهاد هفته: دیدار سپاهان – پرسپولیس 

لیگ برتر فوتبال به روزهای حساس خود رسیده است و تا جایی که 4 بازی حساس پیش‌رو، به نوعی می‌تواند تعیین کننده قهرمان فصل باشد. در یکی از این بازی‌های حساس پرسپولیس تیم صدرنشین جدول رده‌بندی روز جمعه در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان خواهد رفت. نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان علاوه براینکه برای این دو تیم و هواداران آنها از حساسیت خاصی برخوردار است، برای سایر تیم‌ها نیز نقشی تعیین کننده دارد، چرا که می‌توان با نتیجه این بازی قهرمان فصل را شناخت.

 

شخصیت هفته: قهرمانی رضا یزدانی در مسابقات قهرمانی آسیا

رضا یزدانی، آزادکار کشتی کشورمان پس از حدود سه سال دوری از میادین موفق شد سومین قهرمانی خود را در آسیا به دست بیاورد. یزدانی در دیدار فینال این مسابقات به مصاف باتزول اولزیسایخان از مغولستان رفت و در حالیکه تا یک دقیقه و نیم به پایان مبارزه ۴ بر ۲ عقب بود در نهایت با نتیجه ۷ بر ۴ به برتری رسید و سومین مدال طلای خود در آسیا را بر گردن آویخت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز