هادی رضایی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

روسیه حریف کوچکی برای ما نیست/ توان تکرار قهرمانی مجدد در آسیا را داریم

۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۰۷:۰۸:۵۱
کد خبر: ۸۳۸۰۶۵
روسیه حریف کوچکی برای ما نیست/ توان تکرار قهرمانی مجدد در آسیا را داریم
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان گفت: تمام بچه‌ها آمادگی و انگیزه لازم برای حضور در مسابقات پیش‌رو را به دست آوردند که این نشان می‌دهد اردوهای خوبی را سپری کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ نخستین دیدار تدارکاتی بین تیم‌های ملی والیبال نشسته ایران و روسیه در فدراسیون جانبازان و معلولین برگزار شد که در نهایت با برتری ملی‌پوشان کشورمان به پایان رسید.

هادی رضایی، سرمربی تیم ملی در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: بازی خوبی را انجام دادیم. خوشبختانه تیم وضعیت نرمالی دارد. تمام بچه‌ها آمادگی و انگیزه لازم برای حضور در مسابقات پیش‌رو را به دست آوردند که این نشان می‌دهد اردوهای خوبی را سپری کردند.

وی ادامه داد: در این مدت نیز با تیم روسیه اردوی مشترکی را برگزار کردیم که با صراحت می‌گویم اردوی مفیدی برای هر دو تیم بود. والیبال نشسته روسیه در سال گذشته موفق شد عنوان قهرمانی مسابقات قهرمانان اروپا را به دست بیاورد. بنابراین رقیب کوچکی برای ما نیست. خوشبختانه برگزاری این اردوها هزینه‌ای برای ما ندارد و تیم روسیه در واقع با پرداخت هزینه‌ها حاضر در این اردو شده است.

رضایی درمورد مسابقات قهرمانی آسیا نیز گفت: این مسابقات از نظر فنی در سطح بالایی برگزار می‌شود. هدف ما تکرار عنوان قهرمانی‌مان است که قطعا با آمادگی و انگیزه ای که در بچه ها مشاهده می‌کنم قطعا شانس تکرار قهرمانی را داریم.

وی در پایان افزود: در حال حاضر چند بازی دوستانه  نیز با روسیه برگزار خواهیم کرد. از طرفی تیم ملی آلمان نیز برای برگزار اردوی مشترک اعلام آمادگی کرده است که در صورت مهیا بودن شرایط اردویی را با این تیم برگزار خواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز