مرحله دوم مسابقات انتخابی دختران زیر ۱۹ سال آسیا؛

خسرویار: امیدوارم نتایج قابل قبولی را بدست آوریم

۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۰:۴۳:۱۰
کد خبر: ۸۳۸۲۸۵
خسرویار: امیدوارم نتایج قابل قبولی را بدست آوریم
سرمربی تیم ملی جوانان بانوان کشورمان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از مسابقات انتخابی دختران زیر 19 سال آسیا 2019 در جمع سرمربیان تیم های حریف و خبرنگاران حاضر شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مسئول رسانه ای رقابت های جوانان بانوان آسیا در ابتدای کنفرانس مطبوعاتی سرمربیان تیم های حاضر در گروه B ضمن خوش آمدگویی، از آنان خواست تا در ابتدا صحبت های خود را در خصوص مسابقات بیان کنند.

کتایون خسرویار، سرمربی تیم ملی جوانان بانوان کشورمان ضمن تشکر و قدردانی از میزبانی خوب ویتنام گفت: پس از صعود تیم ملی جوانان به مرحله دوم، تمرینات آماده سازی خود را آغاز کردیم و به آمادگی نسبی خوبی رسیده ایم. دو بار به روسیه رفتیم و با تیم های بلاروس، آذربایجان و روسیه بازی کردیم و توانستیم تجارب خوبی در این بازی ها بدست بیاوریم. خوشحالیم که در مقابل تیم هایی همچون کره جنوبی، ویتنام  و لبنان بازی می کنیم. تمام تلاش خود را بکار گرفته تا از این مرحله صعود کنیم و امیدواریم که نتایج قابل قبولی را بدست آوریم. هدف همه ما صعود از گروهمان است.

وی در ادامه بیان کرد: دنیای فوتبال برای بانوان و همه کشورها بسیار مهم است و باید پیشرفت کنیم. در همین راستا فدراسیون فوتبال ایران، کمیته فنی فوتبال بانوان را تشکیل داد. معتقدم باید خودمان را کم کم به تیم های مطرح آسیایی نزدیک کنیم و مانند تیم ملی فوتسال بانوان ایران که دو بار پی در پی قهرمان آسیا شد؛ تیم ملی فوتبال بانوان ایران نیز در این زمینه رشد و پیشرفت کند.

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان در پایان افزود: ما باید تلاش و پشتکار بسیاری داشته باشیم و زحمت بکشیم تا بتوانیم موفق شویم. چون بدون زحمت و تلاش هیچ کاری امکان پذیر نیست و من تلاش می کنم این موارد را بازیکنانم آموزش بدهم. ما نگاهمان  به آینده است.

نظر شما