با حضور وزیر ورزش و جوانان؛

استخر سرپوشیده بانوان تویسرکان به بهره‌برداری رسید

۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۳:۲۹:۲۷
کد خبر: ۸۳۸۳۶۶
استخر سرپوشیده بانوان تویسرکان به بهره‌برداری رسید
استخر سرپوشیده بانوان تویسرکان امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، استخر سرپوشیده بانوان تویسرکان امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان، استاندار همدان، مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل ورزش و جوانان استان، فرماندار تویسرکان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان در آیین بهره برداری از این طرح گفت: استخر بانوان تویسرکان از امکانات روز و استانداردهای بالایی برخوردار است.

وی افزود: کلنگ این پروژه در سال 86 به زمین زده شد و برای بهره برداری از این پروژه از محل اعتبارات ملی 55 میلیارد ریال هزینه صرف شده است.

وی ادامه داد: در ساخت و تجهیز این استخر علاوه بر رعایت شرایط استاندارد به تجهیز آن به امکاناتی چون سونا و جکوزی نیز توجه شده است.

محسن جهانشیر تصریح کرد: استخر سرپوشیده بانوان تویسرکان در زمینی به مساحت یک هزار و 62 مربع زیربنا احداث شده است.

وی افزود: این استخر مجهز به موتورخانه، جکوزی، سونا بخار، سونا خشک، سرویس بهداشتی، دوش و رختکن و اتاق مدیریت است.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: با وجود تنگناها و مشکلاتی که برای تامین اعتبار طرح های عمرانی وجود دارد، در حوزه ورزش اقدامات خوبی انجام شده است.

محمد مهدی مفتح گفت: قطعا با حضور وزیر ورزش و جوانان در شهرستان تویسرکان شاهد رشد و پیشرفت ورزش به خصوص در زمینه ورزش بانوان خواهیم بود.

وی تصریح کرد: در طول دو سال اخیر، ورزش استان همدان با بهره برداری از پروژه های مختلف که چند سال رها شده بود، جان دوباره گرفته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز