مسابقات انتخابی دختران زیر ۱۹ سال دختران آسیا ویتنام؛

شهبازی: مسیر مناسبی پیش‌روی فوتبال بانوان ایران باز شده است

۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۲:۱۷:۲۶
کد خبر: ۸۳۸۵۴۳
شهبازی: مسیر مناسبی پیش‌روی فوتبال بانوان ایران باز شده است
مربی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان گفت: زمان زیادی تا رسیدن به فوتبال ایده آل مانده، اما مسیر مناسبی پیش‌روی ما باز شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون فوتبال، سمیه شهبازی مربی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان در خصوص عملکرد بازیکنان در مرحله دوم مسابقات انتخابی دختران زیر 19 سال دختران آسیا ویتنام بیان کرد: با توجه به تمریناتی که در این دو روز داشتیم، خوشبختانه از لحاظ روحی بازیکنان نشان دادند که به آمادگی نسبی رسیدند و می‌خواهند در هر بازی با امتیاز از زمین مسابقه بیرون بیایند.

وی افزود: بعد از صعود به دور دوم به مدت دو ماه اردو ملی برگزار نشد و از بهمن ماه اردوهای انتخابی را آغاز کردیم. اسفندماه سال 97 به تورنمنت بین المللی سوچی اعزام شدیم و با تیم‌های بلاروس، آذربایجان و روسیه بازی کردیم، توانستیم مقام دوم این رقابت‌ها را کسب کنیم. از ابتدای سال 98 بطور مستمر اردوهای آماده‌سازی را هر دو هفته یکبار برگزار کردیم و در اردوی پیش از اعزام به ویتنام یک دیدار دوستانه با تیم آذرخش تهران انجام دادیم تا بچه‌ها به هماهنگی لازم برسند.

شهبازی در ادامه در خصوص بازی روز جمعه 6 اردیبهشت ماه برابر ویتنام عنوان کرد: شناخت کاملی از این تیم داریم، فیلم بازی‌های آنها را دیدیم و برای بازیکنان آنالیز کردیم. برابر میزبان بازی می‌کنیم و مطمئنا این تیم هم برای پیروزی به میدان خواهد آمد، اما اگر بچه‌ها تمام نکاتی را که در تمرینات انجام دادند، در زمین مسابقه به اجرا بگذارند، می‌توانیم امتیاز بازی را بدست بیاوریم. معتقدم هر سه بازی برای ما حکم فینال را دارد.

مربی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان اظهار داشت: آنچه مسلم است خیلی زمان مانده تا به فوتبال ایده آل خوب برسیم. خوشبختانه فدراسیون فوتبال از رده‌های پایه فوتبال بانوان به خوبی حمایت می‌کند. امیدوارم بچه‌ها از این فرصت‌هایی که فدراسیون فوتبال برای آن‌ها ایجاد می کند به خوبی استفاده کنند تا بتوانیم در آینده مانند تیم ملی فوتسال بانوان، یک تیم ملی فوتبال بزرگسال موفق داشته باشیم.

وی در پایان گفت: بنظرم مسیر مناسبی پیش روی فوتبال بانوان ایران باز شده است. بازی‌های تیم ملی فوتبال بانوان در رده نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با حضور مشاوران فنی آقا اصولی‌تر شده است، هدف اصلی این بود که فوتبال بانوان برنامه داشته باشد و این اتفاق هم افتاد. صرف نظر از باخت‌ها ما در دفاع و حمله دیگر مانند گذشته نیستم و با برنامه همه کار‌ها را انجام می‌دهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز