علی علیزاده در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استقلال برنده دیدار مقابل پدیده است/ شاگردان شفر حرفه‌ای فکر می‌کنند

۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۰۵:۲۱:۴۸
کد خبر: ۸۳۸۶۱۷
استقلال برنده دیدار مقابل پدیده است/ شاگردان شفر حرفه‌ای فکر می‌کنند
مهاجم اسبق تیم استقلال معتقد است این تیم امروز در مشهد مقابل میزبانش پدیده به برتری خواهد رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال استقلال امروز در دیداری حساس، در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر در مشهد به مصاف پدیده‌ای می‌رود که یکی از مدعیان قهرمانی است و جزو رقبای بالانشین آبی‌پوشان به شمار می‌رود.

علی علیزاده، مهاجم اسبق استقلال در این‌باره به خبرنگار برنا گفت: پدیده تیمی است که بسیار خوب بازی می‌کند و یک فوتبال زیبا و رو به جلو را همواره ارائه می‌دهد اما امروز در مقابل استقلالی قرار می‌گیرد که با اتکا به بازیکنان خوب خارجی خود می‌توانند تیمشان را برنده کنند و شک نکنید امتیاز کامل بازی برای شاگردان شفر است.

وی درباره حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: خوشبختانه تیم فعلی استقلال کاملا حرفه‌ای فکر می‌کند و این تفکر حرفه‌ای از سوی مجموعه کادر فنی و سرمربی به تیم تزریق شده است. بازیکنان استقلال بازی به بازی جلو می‌روند و این نکته مهمی است. تردیدی نیست که لیگ قهرمانان آسیا برای استقلال تمام نشده و شاگردان شفر هنوز شانس دارند و صعود نیز خواهند کرد.

مهاجم پیشین آبی‌پوشان در پایان عنوان کرد: البته هیات مدیره استقلال هم افراد فوتبالی مانند آقای ماجدی دارد که برای باشگاه بسیار ارزشمند است و نوید روزهای خوبی را در آینده برای آبی‌پوشان می‌دهد. ضمن اینکه پرسپولیس در صدر جدول استرس دارد و استقلال این استرس را ندارد و می‌تواند با اتکا به بازیکنان خوبش در لیگ موفق باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز