ذوب آهن اصفهان دو-تراکتور سازی تبریز صفر؛

نتیجه خوشحال کننده برای مدعیان/ نماینده تبریز از کورس عقب افتاد

۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۲۰:۰۳:۴۳
کد خبر: ۸۳۸۶۵۰
نتیجه خوشحال کننده برای مدعیان/ نماینده تبریز از کورس عقب افتاد
تیم فوتبال ذوب آهن موفق شد با نتیجه دو بر صفر تیم مدعی تراکتور سازی را در خانه شکست دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان  و تراکتورسازی تبریز امروز (جمعه) در چارچوب هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال از ساعت 19در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به مصاف هم رفتند.

در این دیدار که تراکتور سازی صاحب توپ و میدان بود در دقیقه 16 پنالتی اعلام شده به سود ذوب‌آهن را محمدزاده با شوت محکم به سمت چپ خود زد که توپ دور از دستان اخباری تبدیل به گل شد و تلاشهای تراکتور در نیمه نخست برای جبران نتیجه بی ثمر بود .

در ادامه این بازی و درنیمه دوم تراکتور سازی بارها خطات زیادی را بروی دروازه شاگردان منصوریان بوجود آورد که با درخشش رشید مظاهری و بی دقتی شاگردان لیکنز توپها به هدر رفت .

شاید مهمترین صحنه پنالتی اعلام شده به سود تراکتورسازی در دقیقه 88را اشکان دژاگه به سمت راست خود زد که مظاهری با شیرجه زمینی بلند توپ را به کرنر فرستاد و منجی تیمش شد.این پایان کار نبود، چرا که مهران درخشان مهر در دقایقه(90+3) بروی یک ضد حمله و با یک ضربه چیپ دروازه تراکتور را برای بار دوم باز کرد ودر نهایت این دیدار با برد دو بر صفر ذوب آهن مقابل تراکتور سازی به پایان رسید .نتیجه ای که باعث خوشحالی سایر مدعیان مانند پرسپولیس،سپاهان،استقلال و پدیده شد.

ذوب آهن با این برد 33 امتیازی شد و جایگاه هفتم سایپا را گرفت و تیم تراکتور سازی نیز با همان 49 امتیاز در رده چهارم باقی ماند.

نظر شما