جهت هماهنگی برای حضور کاروان ورزشی کشورمان در المپیک ۲۰۲۰؛

صالحی‌امیری با سفیر ایران در ژاپن دیدار کرد

۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۲:۲۹:۱۷
کد خبر: ۸۳۸۸۶۹
صالحی‌امیری با سفیر ایران در ژاپن دیدار کرد
مسئولان کمیته ملی المپیک جهت هماهنگی هر چه بیشتر برای حضور کاروان ورزشی کشورمان در المپیک توکیو۲۰۲۰، صبح امروز نشستی را با سفیر ایران در ژاپن برگزار کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حدود پانزده ماه تا بازی‌های المپیک توکیو ۲۰۲۰ فرصت باقیست و در همین راستا برنامه‌ریزی‌ها برای حضور مقتدرانه کاروان ورزشی کشورمان در این رویداد بزرگ آغاز شده و در حال پیگیری است. به همین منظور مرتضی رحمانی موحد سفیر ایران در ژاپن صبح امروز با حضور در کمیته ملی المپیک با مسئولان این کمیته دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که دکتر صالحی امیری رییس کمیته، شهنازی دبیر کل، سعیدی خزانه دار، فخری رییس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی و اسلامیان مدیر روابط بین الملل حضور داشتند، پیرامون مباحثی همچون هماهنگی‌های حضور هواداران در سالن‌ها، تهیه بلیط بازی‌ها، اسکان، تغذیه و حمل و نقل و همچنین برنامه ریزی برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری در ایام برپایی بازی‌ها برای اعضای کاروان ایرانیان مقیم توکیو بحث و بررسی شد.

دکتر صالحی امیری با اشاره به سابقه درخشان سفیر ایران در ژاپن اظهار داشت: ایشان جزو مدیران ارشد جمهوری اسلامی ایران و از سفیران با سابقه و کاربلدی است که حضورش در توکیو نقطه قوتی برای حضور کاروان ایران و فعالیت‌های پیش رو بشمار می‌آید. مطمئنم با حضور ایشان مشکل خاصی در هماهنگی‌ها و برنامه ریزی‌ها نخواهیم داشت.

رحمانی موحد نیز ضمن تاکید بر همکاری سفارتخانه ایران گفت: خیلی خوشحالم که در زمانی مناسب ترتیب این نشست را دادید تا فرصت لازم برای برنامه ریزی و هماهنگی داشته باشیم. سفارت ایران در ژاپن با تمام ظرفیت خود آماده سرویس دهی و کمک رسانی به کاروان ورزشی ایران خواهد بود و از هیچ تلاش و کمکی فروگذار نخواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز