فرزاد آشوبی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

دیدار پرسپولیس و سپاهان انتظارات را برآورده نکرد/ اتفاقات سکوهای ورزشگاه آزادی آزاردهنده بود/ به قهرمانی تیم برانکو مطمئن هستم

۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۳:۴۸:۲۲
کد خبر: ۸۳۸۹۱۲
دیدار پرسپولیس و سپاهان انتظارات را برآورده نکرد/ اتفاقات سکوهای ورزشگاه آزادی آزاردهنده بود/ به قهرمانی تیم برانکو مطمئن هستم
بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بدون شک پرسپولیس قهرمان این فصل خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فرزاد آشوبی، بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس، درباره دیدار شب گذشته پرسپولیس و سپاهان در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: به نظرم همه در این مورد با من هم عقیده هستند که بازی خوبی را تماشا نکردیم. البته معتقدم پرسپولیس با توجه به شرایط و قرعه‌ای که در لیگ قهرمانان دارد، نسبت به سپاهان بازی خوبی را به نمایش گذاشت ولی در مجموع  رضایت بخش نبود و هیچ یک از تیم‌ها نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و بازی کسل کننده‌ای را شاهد بودیم.

وی درمورد شانس قهرمانی هر دو تیم نیز اظهار کرد: بدون شک پرسپولیس قهرمان این فصل خواهد بود. این موضوع از هفته‌های قبل نیز کاملا مشخص بود. تساوی روز گذشته مقابل سپاهان نیز این تیم را یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک‌تر کرد.

آشوبی درباره بازی با تراکتورسازی نیز افزود: با توجه به روندی که تراکتورسازی در هفته‌های اخیر طی می‌کند می‌توان به برد پرسپولیس خوش‌بین بود ولی معتقدم بازی سختی خواهد بود. اگر پرسپولیس تیمی باشد که بتواند گل اول را بزند احتمال برد برای این تیم هم وجود دارد.

وی درخصوص حواشی بازی سپاهان و پرسپولیس نیز یادآور شد: قبل از هر چیز باید بگویم که این مسائل در همه جای دنیا در فوتبال وجود دارد. اما مورد آزار دهنده در بازی شب گذشته، اعتراض‌های مکرر نیمکت سپاهان به داوری و متوقف کردن جریان بازی بود که قطعا در عملکرد و واکنش بازیکنان تاثیرگذار بود.

بازیکن اسبق سرخ‌پوشان افزود: چون فوتبال تبدیل به صنعت شده اولویت هم حضور هواداران شده است چرا که این هوادار است که وقت و سرمایه خود را برای تماشای بازی صرف می‌کند. پس باید به شکلی پیش برود که نهایت شادمانی و حس رضایت را برای هوادار در پی داشته باشد. اما متاسفانه در فوتبال به شدت غیر حرفه‌ای ما هنوز هدف، وسیله را توجیه می‌کند. نباختن به هر قیمتی جای حس رضایت و شادمانی را می‌گیرد. در هر صورت اتفاقات دیروز اصلا قشنگ نبود علاوه بر بازی در واقع فضای خوبی را هم ندیدم و اتفاقاتی که برای هوادران افتاد ما را برای چندمین‌بار از برنامه ریزان مایوس کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز