رحمان رضایی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بازی پرسپولیس و سپاهان به خاطر قضاوت ضعیف داور ملتهب شد/ برانکو مربی بسیار باهوش و زیرکی است/ به قهرمانی قرمزها خیلی امیدوارم

۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۰۵:۱۷:۴۶
کد خبر: ۸۳۸۹۲۴
بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: قضاوت دور از انتظار داور سبب شد تا بازی ملتهب و بازیکنان، مربیان و هواداران دو تیم عصبی شوند.

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال پرسپولیس تهران در هفته بیست و هفتم رقابت‌ های لیگ برتر باشگاه کشور مقابل سپاهان اصفهان به تساوی بدون گل رسید تا فاصله پنج امتیازی خود را با زردپوشان دیار نصف جهان حفظ کند.

رحمان رضایی، بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس، درخصوص این دیدار به خبرنگار برنا گفت: بازی تیم‌های پرسپولیس و سپاهان همیشه و تحت هر شرایطی حساسیت‌های خاص خودش را به همراه داشته و این بار هم از این قاعده مستثنی نبود. پرسپولیس برای اینکه فاصله خود را با سایر مدعیان بیشتر کند به دنبال سه امتیاز بود و سپاهان هم می‌خواست برای کاهش فاصله با صدرنشین لیگ برتر به پیروزی برسد. با این حال به نظرم عامل اصلی که سبب شد این دیدار خوب از آب درنیاید و پرحاشیه شود، به قضاوت ضعیف بیژن حیدری، داور مسابقه، برمی‌گشت. قضاوت دور از انتظار داور سبب شد بازی ملتهب و بازیکنان، مربیان و هواداران دو تیم عصبی شوند و عدم قاطعیت حیدری در کنترل مسابقه و نحوه گرفتن تصمیم‌هایش کاملا به چشم می‌آمد. کسب تساوی در مجموع برای پرسپولیس نتیجه بهتری بود و حداقل باعث شد فاصله پنج امتیازی خود را با سپاهان حفظ کند.

وی درباره بازی بعد پرسپولیس برابر تراکتورسازی در تبریز اظهار کرد: تراکتورسازی در چند فصل اخیر همواره نشان داده به دنبال کسب موفقیت است و در لیگ امسال هم با جذب چند بازیکن ملی‌پوش نشان داد می‌خواهد یکی از مدعیان فتح جام باشد. تراکتورسازی در سه هفته اخیر سه شکست مقابل سپیدرود، پیکان و ذوب‌آهن متحمل شده و عدم نتیجه‌گیری در این بازی‌ها باعث شد کمی از جمع مدعیان فاصله بگیرد. پرسپولیس هم برای اینکه یک گام دیگر به هدفش نزدیک‌تر شود می‌خواهد نتیجه لازم را در تبریز بگیرد و هواداران میلیونی خود را خوشحال کند. امیدوارم برای این بازی مهم داور خوبی انتخاب شود تا نارضایتی همه را به دنبال نداشته باشد و قضاوت قابل قبولی را انجام بدهد.

رضایی درخصوص اینکه چقدر برای تیم پرسپولیس شانس قهرمانی قائل است؟ گفت: به قهرمانی پرسپولیس در لیگ هجدهم خیلی امیدوارم و این تیم پرهوادار می‌تواند برای سومین سال متوالی به این مهم دست پیدا کند. برانکو ایوانکوویچ مربی بسیار باهوش و زیرکی است و می‌داند چگونه باید امتیازات را با کمک بازیکنان برای تیمش جمع کند. پرسپولیس در سال‌های اخیر نشان داده یکی از بهترین تیم‌های ایران است و سرمربی کروات قرمزها یکی از ارکان اصلی موفقیت‌های قرمزپوشان به شمار می‌رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز