دیدار رییس کمیته ملی المپیک کرواسی با وزیر ورزش و جوانان؛

سلطانی‌فر: روابط ایران و کرواسی در همه عرصه‌ها رو به گسترش است/ باید از ظرفیت‌های موجود برای گسترش همکاری میان دو کشور استفاده کرد

۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۷:۰۸:۲۵
کد خبر: ۸۳۹۰۶۳
سلطانی‌فر: روابط ایران و کرواسی در همه عرصه‌ها رو به گسترش است/ باید از ظرفیت‌های موجود برای گسترش همکاری میان دو کشور استفاده کرد
وزیر ورزش و جوانان گفت: زمینه‌های همکاری و ارتباط ایران و کرواسی در زمینه ورزش زیاد است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ماتیسا، رییس کمیته ملی المپیک کرواسی عصر امروز به دیدار وزیر ورزش و جوانان در ساختمان شماره یک این وزارتخانه رفت.

دکتر مسعود سلطانی فر گفت: روابط ایران و کرواسی در همه عرصه ها رو به گسترش است و تصور می کنم باید از همه ظرفیت ها برای گسترش همکاری استفاده کرد. اراده روسای جمهور دو کشور بر این است که روابط دو کشور بیش از پیش ادامه پیدا کند و حضور دکتر صادق در کشور کرواسی مبین ارتباط خوب دو دولت است و مایل هستیم ارتباط ما با کرواسی بیشتر باشد.

وزیر ورزش در دیدار با رییس کمیته ملی المپیک کرواسی گفت: زمینه های همکاری و ارتباط ایران و کرواسی در زمینه ورزش زیاد است، دیدارهای دوجانبه تیم های ورزشی و برگزاری اردوهای تدارکاتی و تبادل امکانات فنی و علمی از جمله ارتباطات موثر ورزشی کشور خواهد بود. امیدوارم کشور کرواسی زمینه حضور مربیان توانمند ایران در رشته‌های وزنه برداری، تکواندو، کشتی، کاراته و ووشو که ایران در آن سرآمد است در آنجا فراهم کند.

وی افزود: مردم ایران از حضور مربیان کروات خاطرات خوبی دارند و همیشه در برخی موفقیت های ورزش ایران نام مربیان بزرگ کروات وجود داشته است.

وزیر ورزش و جوانان گفت: کرواسی در  رشته های پایه مانند، دوومیدانی، ژیمناستیک، شنا و واترپلو بسیار  مطرح است و امیدوارم ورزش ایران بتواند از توان علمی و فنی مربیان کروات استفاده کند.

دکتر سلطانی فر تصریح کرد: وزارت ورزش و جوانان و کمیته المپیک در کنار هم هستند و تمایل داریم به سرعت در بخش تفاهم نامه های امضا شده همکاری دو کشور آغاز شود.

وزیر ورزش و جوانان گفت: تلاش می کنیم با مدیریت آقای داورزنی، دیدارهای مدیران ورزشی و روسای فدراسیون های ورزشی دو کشور برای بالاتر رفتن سطح همکاری دو کشور هر چه سریعتر فراهم شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز