برای هواداران خیلی ناراحتم؛

شفر: نباید بازنده می‌شدیم/ تیم ما شخصیت و قلب بزرگی دارد

۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۲۲:۱۸:۰۳
کد خبر: ۸۳۹۱۱۴
شفر: نباید بازنده می‌شدیم/ تیم ما شخصیت و قلب بزرگی دارد
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: وقتی گل نزنید، قطعا نمی‌توانید برنده باشید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، وینفرد شفر در نشست خبری بعد از شکست یک بر صفر تیمش برابر پدیده گفت: در حالت عادی، نباید امشب بازنده می‌شدیم. در جلسه آنالیز امروز صبح هم به بازیکنانم در خصوص نحوه به ثمر رسیدن گل امشب هشدار داده‌ بودم.

وی ادامه داد: در ۱۰-۱۵ دقیقه آخر خیلی خوب نبودیم، باید توپ را بیشتر به گوشه‌ها می‌بردیم تا میلاد زکی‌پور و بعد مهدی قائدی استفاده کنند. وقتی گل نزنید، قطعا نمی‌توانید برنده باشید. برای هواداران خیلی ناراحتم که در این ۲ روز به شدت از ما حمایت کردند. تیم ما شخصیت و قلب بزرگی دارد. باید شانس بیشتری داشته‌باشیم تا به موفقیت برسیم. سعی می‌کنیم با نتایج خوب، جبران کنیم.

شفر درباره تغییرات متعدد در ترکیب استقلال گفت: این سوال خود من هم است. وقتی پشت سرهم بازی‌های فشرده داریم، نمی‌توانیم فقط با یازده نفر بازی کنیم. اینطوری بعد از سه هفته همه بازیکنان به بیمارستان می‌روند و باید سرم بزنند. در بازی‌های بین اللملی تیم‌هایی مانند لیورپول و بایرن مرتب در لیگ قهرمانان و لیگ داخلی بازی دارند و طبیعتا ترکیب‌شان تغییر می‌کند. نمی‌توانیم همیشه با یازده نفر در بازی‌های فشرده بازی کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز