هدفمان حفظ عنوان قهرمانی و طی کردن مسیر رشد است؛

بابایی: در دیدارهای دوستانه عملکرد بازیکنان به خوبی مشخص می‌شود

۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۰۸:۴۲:۴۲
کد خبر: ۸۳۹۱۸۴
بابایی: در دیدارهای دوستانه عملکرد بازیکنان به خوبی مشخص می‌شود
مربی تیم ملی فوتسال بانوان معتقد است برگزاری اردوهای تدارکاتی و مسابقات دوستانه به روند رو به رشد بازیکنان و در نهایت عملکرد مثبت تیم کمک بسزایی می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، زیور بابایی، مربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: از فردا دور جدید تمرینات تیم ملی فوتسال بانوان به منظور حضور در تورنمنت چهارجانبه روسیه آغاز می شود تا تمرینات نهایی خود را برای حضور در این تورنمنت برگزار کنیم.

وی در ادامه درباره برگزاری اردوهای تدارکاتی افزود: بدون شک برگزاری اردوهای مستمر باعث می شود تا بازیکنان در تمرینات به هماهنگی لازم رسیده و در مسابقه های دوستانه شرایط و عملکردشان در مدت تمرینات مشخص شود. در واقع در مسابقه های دوستانه عملکرد بازیکنان به خوبی مشخص می شود.
 
بابایی گفت: برگزاری تورنمنت ها و بازی های دوستانه به عملکرد و روند رو به رشد تیم کمک بسزایی می کند بر همین اساس با حمایت هایی که از سوی فدراسیون و مسئولین سازمان تیم های ملی صورت می گیرد امیدوار هستیم که بهترین عملکرد را در مسابقات پیش رو داشته باشیم. ما هدفمان حفظ عنوان قهرمانی و طی کردن مسیر رشد است که به این مهم با اجرای برنامه های مدون خواهیم رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز