ژاله فرامرزیان:

توسعه دولت الکترونیک اهمیت زیادی دارد

۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۱:۵۹:۳۴
کد خبر: ۸۳۹۳۲۸
توسعه دولت الکترونیک اهمیت زیادی دارد
جلسه ارزیابی توسعه دولت الکترونیک وزارت ورزش و جوانان با حضور ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، جلسه ارزیابی توسعه دولت الکترونیک وزارت ورزش و جوانان با حضور ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان صبح امروز برگزار شد.

فرامرزیان در این جلسه اظهار کرد: فارغ از نتیجه ای که از جلسه امروز حاصل می شود ماهیت آن برای ما بسیار مهم است. همه دستگاه های دولتی از جمله وزارت ورزش و جوانان در مسیر فعالیت اداری و اجرایی خودشان با مسائل متعددی مواجه هستند که بخشی از آن به روند فعالیت، فرایند و کبفیت انجام کار بر می گردد.

وی ادامه داد: موضوع مهم دیگر این است که امروز ما به عنوان دولت الکترونیک چقدر از ابزارهایی که در اختیار داریم در انجام فعالیت هایمان استفاده بهینه می کنیم. در سال گذشته تلاش کردیم اقدامات موثری را با تلاش همکارانم در وزارت ورزش و جوانان انجام دادیم که به نحوی به افزایش کیفیت و بهبود فعالیت این وزارتخانه منجر شود.

فرامرزیان افزود: بخشی از این اقدامات صورت گرفته در وزارت ورزش و جوانان قابل رویت است و بخش دیگر آن به نهادهای عمومی غیر دولتی مرتبط با این وزارتخانه مثل ادارات کل استان ها بر می گردد. به هر حال امکانات و منابعی را دولت فراهم کرده تا این تعاملات صورت بگیرد و تمام تلاشمان این بود در سال 97 فاصله ای که در این مسیر از قبل ایجاد شده بود را به حداقل ممکن برسانیم.

وی ادامه داد: ارتباطات ما با ادارات کل استان ها در قالب لینک بودن در یک فضای الکترونیکی اداری قبلا میسر نبود که در سال 97 محقق شد. همچنین در تعداد قابل توجهی از فدراسیون های ورزشی هم این ارتباط برقرار شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان گفت: در حوزه های عملیاتی فعالیت مالی هم بحث حسابداری تعهدی را در سال 97 شروع کردیم تا مکانیزمی را در قالب بهبود فرایند و استفاده بهینه از ظرفیت دولت الکترونیک طراحی برای تحقق این موضوع آغاز شود و با هدف گذاری که انجام شده امیدواریم تا پایان سال 98 این عملیات را که در گستره 14 هزار هیات ورزشی سراسر کشور در حال انجام است به اتمام برسانیم تا همگی آنها به هم لینک شوند که کیفیت و اثرگذاری بسیار بالاتری را برای این وزارتخانه در پی خواهد داشت. از تلاش سازمان اداری استخدامی برای رصد این مسیر و امتیاز دادن استقبال می کنیم چرا که باعث افزایش انگیزه همکاران ما می شود.

وی در پایان افزود: از دیگر اقدامات بسیار مهمی که تاکید ویژه روی آن داریم شناسایی تمامی فعالیت های این دستگاه و بهبود آن با الکترونیک کردن فرایند مربوطه است که بخشی از آن تا این لحظه انجام شده و در شرایطی احساس رضایت می کنیم که همه این اقدامات تمام و کمال انجام شود تا هزینه ها کاهش و کیفیت را بالا ببریم و بتوانیم با شاخص گذاری مناسب امتیاز دهی در واحدهای مختلف داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز