رئیس کمیته ملی المپیک کرواسی:

کرواسی به عنوان نایب قهرمان جهان از امکاناتی که شما دارید برخوردار نیست

۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۴:۰۰:۴۴
کد خبر: ۸۳۹۴۵۲
کرواسی به عنوان نایب قهرمان جهان از امکاناتی که شما دارید برخوردار نیست
رئیس کمیته ملی المپیک کرواسی گفت: خوشحالم در کنار هیات همراهم در مرکز ملی فوتبال ایران حضور دارم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، زلاتکو ماتیسا، رئیس کمیته ملی المپیک کرواسی گفت: خوشحالم در کنار هیات همراهم در مرکز ملی فوتبال ایران حضور دارم. پس از بازدید از مجموعه مرکز ملی فوتبال ایران به این نتیجه رسیدم که فدراسیون فوتبال کرواسی به عنوان نایب قهرمان جهان از این امکاناتی که شما دارید بر خوردار نیست. تبریک می گویم بخاطر زیر ساختی های بسیار مناسب مدیریت خوبی که در این مجموعه وجود دارد.

وی درخصوص پخش کلیپ ایران در جام جهانی روسیه گفت: آنچه دراین ویدیو دیدیم قدرت فوتبال ایران بود. خوشحالم که ایران در شرایط مطلوبی قرار داشته و به عنوان یک شهروند کرواسی مفتخرم که این کشور به همشهریان و هموطنان ما اعتماد دارد و از آنها در ورزش خود استفاده می کند. همانطور که در این نشست برانکو ایوانکوویچ و وینگو بگوویچ حضور دارند.  باعث افتخار ما است که مربیان کروات دانش فوتبال خود را در اختیار فوتبال ایران می گذارند.

وی درباره پیغام داور شوکر مهاجم فوتبال حرفه‌ای بازنشسته اهل کرواسی و رئیس فعلی فدراسیون فوتبال این کشور است گفت که بسیار علاقه داشته تا در  این دیدار حضور داشته باشد اما به خاطر ماموریت نتوانست ما را همراهی کند. ایشان طی ملاقاتی که صالحی امیری داشتند قول هر گونه همکاری فی مابین دو کشور را در خصوص برگزاری کمپ ها و دیگر رویدادها اعلام کرده  و مطمئنم الان وی مشغول این کار است.

ماتیسا در پایان گفت: فوتبال ایران در مسیر رشد و موفقیت قرار داشته همانطوری که فوتبال به دست فوتبالی ها (با اشاره به شکوری و دقیقی) در حال اداره است  و همچنین  صادق محرمی نمونه بارز ایرانی است و سمبل این است که میتوانیم از آنها در راستای رشد و موفقیت این رشته ورزشی استفاده کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز