بعد از اتمام مسابقات؛

کاروان وزنه‌برداری کشورمان بامداد چهارشنبه به ایران بازمی‌گردد

۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۲:۱۶:۰۴
کد خبر: ۸۳۹۸۷۲
کاروان وزنه‌برداری کشورمان بامداد چهارشنبه به ایران بازمی‌گردد
کاروان وزنه‌برداری بزرگسالان ایران پس از کسب جام نایب قهرمانی آسیا، چهارشنبه (یازده اردیبهشت ماه) ساعت 5 صبح از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران می شوند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدارسیون وزنه برداری، چهل و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی مردان و بیست و نهمین دوره بانوان بزرگسال آسیا و یکی از مراحل گزینشی بازیهای المپیک2020توکیو، از یکم تا هشتم اردیبهشت ماه با حضور 214 وزنه بردار از 25 کشور در نینگبو چین برگزار شد و در نهایت تیم ملی وزنه برداری مردان با کسب جام نایب قهرمانی، ساعت 5 صبح چهارشنبه (یازدهم اردبهشت ماه) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد کشور می شوند. تیم ملی مردان با کسب ۱۷ مدال رنگارنگ (۷ مدال طلا، ۷ نشان نقره و ۳ گردن آویز برنز) و ۷۰۵ امتیاز به عنوان نایب قهرمانی دست یافت. تیم ملی بانوان هم برای اولین بار در این مسابقات شرکت کرده بود، با 319 امتیاز در جمع بیست تیم در رده نهم قرار گرفت.

رضا بیرانوند در دسته 102 کیلوگرم (سه مدال طلا)، علی داودی در دسته 109+ کیلوگرم (سه مدال طلا)، علی هاشمی در دسته 109 کیلوگرم (یک مدال طلا دوضرب و نشان برنز مجموع)، علی میری در دسته 89 کیلوگرم (2 مدال نقره دوضرب و مجموع، یک نشان برنز یکضرب)، سیدایوب موسوی در دسته 96 کیلوگرم (2 مدال نقره دوضرب و مجموع، یک نشان برنز یکضرب)، امیر حقوقی در دسته 102 کیلوگرم (2 مدال نقره دوضرب و مجموع)،مسعود چترایی در دسته 89 کیلوگرم (یک مدال نقره یکضرب) مدال آوران کشورمان در این دوره از مسابقات بودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز