با حضور طباطبایی صورت گرفت؛

برگزاری مجمع عمومی و سالیانه هیات بسکتبال بوشهر

۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۰:۴۲:۳۴
کد خبر: ۸۴۰۲۸۶
برگزاری مجمع عمومی و سالیانه هیات بسکتبال بوشهر
مجمع عمومی و سالیانه هیات بسکتبال استان بوشهر با حضور طباطبایی رییس فدراسیون بسکتبال برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، مجمع عمومی و سالیانه هیات بسکتبال استان بوشهر با حضور رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال، احمد بهروزیان فرد مدیرکل ورزش و جوانان و اعضای مجمع برگزار شد.

در این مجمع رئیس فدراسیون بسکتبال ضمن تمجید از فعالیت هیات بسکتبال استان بوشهر و رضا رضازاده رئیس، این هیات را یکی از فعال ترین هیات های بسکتبال ایران دانست. طباطبایی هم چنین از احمد بهروزیان فرد مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر به عنوان یکی از مدیران موفق یاد کرد.

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: لازم است استان بوشهر یک نماینده در لیگ برتر داشته باشد تا باعث پیشرفت بسکتبال استان شود. در دو بخش بانوان و آقایان بازیکنان و مربیان با استعداد زیادی در این استان وجود دارد و در آینده ای نزدیک آنها را در تیم های ملی خواهید دید.

احمدی طباطبایی به مسابقات پیش روی فدراسیون بسکتبال اشاره کرد و افزود: تیم ملی بسکتبال سه به سه آقایان و بانوان در خرداد ماه سال جاری در مسابقات کاپ آسیا و مسابقات جام جهانی در کشور هلند حضور پیدا می کنند و تیم ملی بسکتبال مردان مسابقات جام جهانی چین را در پیش رو دارند، سه تورنمنت بین المللی برای آمادگی این تیم در نظر گرفته شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز در این مجمع گفت: رشته بسکتبال پس از رشته فوتبال یکی از رشته های پر طرفدار این استان است که در زمینه همگانی و قهرمانی فعالیت های خوبی در آن انجام شده است.

بهروزیان فرد افزود: هم اکنون 4 ملی پوش از استان در بسکتبال سه نفره و بسکتبال نوجوانان حضور دارند.

او اضافه کرد: هم اکنون دو سالن اختصاصی در شهر بوشهر برای گسترش این رشته در شهر بوشهر با امکانات مناسب در اختیار این ورزشکاران قرار گرفته شده است.

در این مراسم مسئولین هیات بسکتبال استان بوشهر و روسای هیات بسکتبال شهرستان های استان مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.

در پایان این نشست از خدمات رئیس فدراسیون بسکتبال، مدیرکل ورزش و جوانان و روسای کمیته های این هیات توسط رضازاده رییس هیأت بسکتبال استان قدرانی و تجلیل شد. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز