آیا فرشاد به جمع سرخپوشان باز می‌گردد؛

ابراز تمایل این لژیونر فوتبال ایران به حضور در پرسپولیس+عکس

۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۷:۲۷:۴۲
کد خبر: ۸۴۰۵۷۱
ابراز تمایل این لژیونر فوتبال ایران به حضور در پرسپولیس+عکس
لژیونر های زیادی از فوتبال ایران ترجیح می دهند که عملکرد درخشانی نداشته اند ، دوست دارند دوباره به لیگ برتر و حتی تیم سابقشان باز گردند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ پس از اینکه فرشاد احمدزاده از پرسپولیس به تیم اسلاسک وروکلاو پیوست، به صورت رندوم با صلاحدید کادر فنی از ترکیب تیم گذاشته شد و عملکرد متوسطی از خود نشان داد‌.

چند وقت اخیر نیز کادرفنی این تیم لهستانی احمدزاده را به طور کلی نیمکت نشین کرد تا شایعه جدایی این بازیکن قوت بگیرد. گفته می‌شود احمدزاده از شرایط خود راضی نیست و به احتمال بالا انتهای فصل از اسلاسک جدا خواهد شد و ممکن است به تیم پرسپولیس برگردد. او در این باره حتی اظهار نظر کرده و در گفتگویی پیرامون بازگشت به پرسپولیس و اینکه اگر به تیم برگردد ممکن است شماره 10 دیگر به او نرسد هم اینگونه اظهار نظر کرده در پرسپولیس شماره مطرح نیست و خودت و عملکردت به شماره شخصیت می‌دهی و مهم موفقیت تیم است من در هر تیمی بودم برای موفقیت تیمم تلاش کردم و سعی کردن تیم موفق باشد و هواداران خوشحال باشند و این بهترین لذت است و شماره اهمیت زیادی ندارد.

البته این لژیونر فوتبال ایران برای بازگشت به پرسپولیس نیاز است تا نظر برانکو و کادرش را جلب کند.تا به امروز لیستی از سوی برانکو ایوانکوویچ به مدیریت باشگاه پرسپولیس مبنی بر جذب بازیکن ارائه نشده اما احمدزاده خود برای حضور در جمع سرخ‌پوشان بی میل نیست ضمن اینکه شایعه بازگشت مهدی طارمی  نیز به گوش می رسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز