گمانه‌زنی که احتمال وقوع آن زیاد است؛

یکی از این ۲ستاره مطرح، بمب نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس می‌شود+عکس

۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۰۳:۴۹:۳۶
کد خبر: ۸۴۰۵۸۳
یکی از این ۲ستاره مطرح، بمب نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس می‌شود+عکس
با توجه نزدیک شدن به روزهای پایانی لیگ یکی از این دو ستاره مطرح در تیم‌های لیگ برتری به جمع شاگردان برانکو خواهند پیوست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ با توجه نزدیک شدن به روزهای پایانی لیگ برتر فوتبال، از حالا گمانه زنی ها درباره حضور بازیکنان در تیم های مختلف آغاز شده و در این میان یکی از این دو ستاره مطرح بمب نقل و انتقالاتی پرسپولیسی می شود.

بازیکن نخست علی دشتی ستاره تیم سایپا است که تیم‌های بزرگ فوتبال به دنبال جذب او بوده و هستند، او در مصاحبه‌‌ای بعد از باخت به پرسپولیس صحبت از جدایی از سایپا کرد. این صحبت‌های دشتی حسابی بازار شایعات را داغ کرده چرا که او از بازیکنان مورد علاقه برانکو سرمربی پرسپولیس می‌باشد و سرمربی کروات سرخ‌ها تمایل زیادی برای جذب او دارند. به نظر می‌رسد بازیکن سایپا با این صحبت‌ها به نوعی قصد داشته کدهایی را به مدیران پرسپولیس برای جذب خودش بدهد.
 

 

و بازیکن دوم محمدرضا حسینی ستاره خوش تکنیک ذوب آهن است. او در مورد پیشنهادهای اخیرش گفت بود: بله، پیشنهاداتی هست ولی من بازیکن ذوب آهن هستم و باشگاه درموردم تصمیم می گیرد. البته این را باید بگویم که ذوب آهن یک باشگاه ریشه دار و بسیار بزرگ است که من با افتخار پیراهن این تیم بزرگ را به تن می کنم و برای دل مردمی که این تیم را دوست دارند با همه وجود می جنگم. در حال حاضر هم تنها به موفقیت تیمم فکر می کنم و سعی می کنم همه تمرکز معطوف به موفقیت تیمم است.

گفته می شود این دو وینگر خوش تکنیک مورد نظر پروفسور هستند و با توجه به هم پست بودن آنها یکی از این دو به احتمال فراوان بمب نقل و انتقالاتی پرسپولیس خواهند شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز