تراکتورسازی تبریز یک-پرسپولیس تهران یک؛

تساوی سرخ‌ها به سود مدعیان/ کورس قهرمانی داغ باقی ماند

۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۷:۵۸:۱۴
کد خبر: ۸۴۰۹۶۷
تساوی سرخ‌ها به سود مدعیان/ کورس قهرمانی داغ باقی ماند
دیدار تیم‌های فوتبال تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران به تساوی انجامید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بازی برگشت دیدار تیم‌های فوتبال تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران از هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) از ساعت 17 امروز چهارشنبه یازدهم اردیبهشت ماه 1398 در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد و این رقابت به تساوی یک-یک انجامید تاامتیازات تقسیم شود و مدعیان قهرمانی برای رسیدن به صدر کمی امیدوارتر.در این بازی، پرسپولیس با لباس‌های سفید و تراکتورسازی با لباس‌های قرمز در زمین حاضر شدند و تیم داوری با لباس‌های مشکی به میدان آمد.پرسپولیس آغازگر نیمه اول بازی بود.

​در دقیقه 2 سرخپوشان میزبان حمله‌ای را از سمت چپ آغاز کردند که در ادامه، به ضربه دروازه تبدیل شد.در دقیقه 3 مهاجمان تراکتورسازی در تله آفساید سفیدپوشان پایتخت گرفتار شدند.​در دقیقه 7 پرسپولیس حمله‌ای را آغاز کرد که در محوطه جریمه تراکتورسازی، توپ مهار شد.در دقیقه 8 در پی برخورد بشار رسن و اکبر ایمانی، داور به بازیکن میزبان کارت زرد نشان داد.در دقیقه 10 پرسپولیس از سمت چپ صاحب کرنر شد. ارسال توپ، در یک رفت و برگشت به کرنر از سمت دیگر مبدل شد. سانتر توپ با ضربه کامیابی نیا به گل اول این دیدار تبدیل شد.​در دقیقه 14 حمله قرمزپوشان به خطای آنها در هجده قدم پرسپولیس انجامید.در دقیقه 15 پاس دانیال اسماعیلی فر به دژاگه رسید که این موقعیت توسط مدافعان پرسپولیس مهار شد.در دقیقه 18 کامیابی‌نیا در میانه زمین توسط ساسان انصاری متوقف شد و داور به بازیکن میزبان تذکر جدی داد.

در دقیقه 22 ارسال بلند حاج صفی به مهاجمان تراکتورسازی نرسید.​در دقیقه 25 ارسال بشار از سمت چپ به نورالهی رسید که ضربه زیبای او توسط اخباری برگشت شد که پس از آن، احمد با ضربه سر توپ را راهی دروازه کرد که حاج صفی توپ را از روی خط دروازه دور و در سومین ضربه برگردان متوالی نورالهی، توپ در دستان اخباری قرار گرفت.​در دقیقه 27 ارسال دژاگه از نقطه کرنر سمت راست به ضربه دروازه مبدل گردید.​در دقیقه 29 قرمزپوشان در چند حمله متوالی صاحب موقعیت شدند که در نهایت شوت مهدی پور به شکم بازیکن پرسپولیس برخورد کرد و او برای مداوا از زمین خارج شد.در دقیقه 31 تراکتور از جناح چپ به یک کاشته رسید. شوت مستقیم دژاگه با مشت بیرانوند، بازی را به جریان انداخت

در دقیقه 39 امید عالیشاه در جناح چپ متوقف شد و پرسپولیس به یک ضربه ایستگاهی رسید.شوت مستقیم عالیشاه از روی دروازه اخباری گذشت.در دقیقه 41 ارسال سوگیتا از سمت چپ، از روی دستان بیرانوند عبور کرد و از جناح دیگر به بیرون رفت.در دقیقه 42 شوت زمینی و از راه دور مهدی ترابی از کنار دروازه میزبان گذشت.در دقیقه 43 شوت احمد نورالهی از بالای دروازه اخباری عبور کرد.در دقیقه 44 در پی اتلاف وقت و اعتراض علیرضا بیرانوند، داور به او کارت زرد نشان داد.داور برای نیمه اول، سه دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت.​در دقیقه 46 اکبر ایمانی در جناح چپ، علیپور را متوقف کرد و یک ضربه ایستگاهی برای تیم میهمان بدست آمد.  ارسال ترابی دفع شد.در این دقایق، ​خطاهای اکبر ایمانی، یکی پس از دیگری در این جناح شکل می‌گرفت.در دقیقه 48 حرکت و شوت سوگیتا مهار شد و داور در سوت خود به نشانه پایان نیمه اول دمید.

​سرخپوشان میزبان، آغازگر نیمه دوم بازی بودند.در دقیقه 47 تراکتورسازی از جناح راست به کرنر رسید. ارسال حاج صفی، بازی را به جریان انداخت.در دقیقه 48 با دخالت سیدجلال حسینی، حرکت سوگیتا به کرنر از جناح دیگر تبدیل شد. ارسال دژاگه نیز دور و در ادامه، توپ به اخباری رسید.​در دقیقه 51 کمال کامیابی نیا  در میانه زمین، دژاگه را متوقف و یک ضربه کاشته برای میزبان بدست آمد. ارسال دژاگه راهی به جایی نبرد.در دقیقه 52 قرمزپوشان حرکتی را آغاز کردند که ارسال اسماعیلی‌فر از همه گذشت و از جناح دیگر به بیرون رفت.در دقیقه 54 سفیدپوشان صاحب موقعیت شدند که پاس نورالهی به مهاجمان نرسید.در دقیقه 56 حرکت و شوت ناگهانی و زیبای ترابی در اختیار اخباری قرار گرفت.

در دقیقه 57 در پی ارسال از سمت چپ، دانیال اسماعیلی فر در شش قدم پرسپولیس صاحب موقعیت شد که مدافعان میهمان او را مهار کردند.در دقیقه 58 اکبر ایمانی جای خودش را به علیرضا نقی‌زاده برای تراکتورسازی داد.​در دقیقه 61 ارسال دژاگه از نقطه کرنر سمت راست، با خطای قرمزپوشان همراه شد.در دقیقه 63 بار دیگر کرنر از سمت راست برای تراکتورسازی بدست آمد. ارسال دژاگه با ضربه سر بازیکن میزبان از کنار دروازه بیرانوند گذشت.داور یک کارت زرد هم به مهدی ترابی داد.در دقیقه 65 سیامک نعمتی به جای مهدی ترابی برای پرسپولیس وارد زمین شد.در دقیقه 66 شوت زمینی حاج صفی در شش قدم پرسپولیس به اسماعیلی فر رسید که ضربه او توسط بیرانوند مهار و به کرنر مبدل گردید. ارسال کرنر هم در یک رفت و برگشت، بازی را به جریان انداخت.

در دقیقه 71 ارسال بلند مهدی شیری در دستان اخباری جای گرفت.​در دقیقه 72 ارسال موسوی به نادری برخورد کرد و یک کرنر از سمت راست برای میزبان خلق شد. ارسال کرنر هم راهی به جایی نبرد.در دقیقه 73 ضد حمله پرسپولیس هم موفق نبود.​در دقیقه 75 ارسال خوب شیری از سمت راست، دروازه اخباری را تهدید کرد.​محمدرضا آزادی به جای موسوی برای تراکتورسازی وارد زمین شد.در دقیقه 76 پرسپولیس از سمت چپ به یک ضربه کاشته رسید. ارسال توپ، بازی را به جریان انداخت.در دقیقه 79 در یک رفت و برگشت، دانیال اسماعیلی فر گل تساوی این دیدار را به ثمر رساند.در دقیقه 82 سعید کریمی به جای امید عالیشاه برای پرسپولیس به زمین آمد.

​در دقیقه 84 در پی ضد حمله پرسپولیس، یک کرنر از سمت چپ گرفته شد. سنگ پرانی هواداران میزبان اجازه زردن کرنر را نمی‌داد. ارسال بشار با ضربه سر مدافعان به تکرار آن انجامید. سانتر دیگر بشار بسیار بلند بود و در جناح دیگر به خلیل زاده رسید و در ادامه، خطای مدافع پرسپولیس اعلام شد.​در دقیقه 87 مهاجم سرخپوش در شش قدم پرسپولیس خودش را به زمین زد که داور اعلام به ادامه بازی داد.در دقیقه 89 اشتباه مدافع سرخپوش و حرکت علیپور یک کرنر در پی داشت. ارسال بشار بار دیگر دفع شد.در دقیقه 90 شایان مصلح به جای بشار رسن برای پرسپولیس به زمین آمد.​داور برای نیمه دوم، چهار دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت.

در دقیقه 91 شجاع خلیل زاده از راه دور شوت بلندی را روانه دروازه میزبان کرد که توپ با اختلاف از روی دروازه به بیرون رفت.​در دقیقه 92 ارسال حاج حاج صفی در پی خطای کاشته در دو مرحله نواخته شد اما راهی به جایی نبرد.در دقیقه 93 حرکت سعید کریمی یک کرنر خلق کرد. ارسال نورالهی در ادامه، به آفساید تبدیل شد.در دقیقه 94 اشتباه و خروج بیرانوند خطرساز شد. در ادامه، حمله پرسپولیس، توپ به مصلح رسید که او در محوطه جریمه حریف زمین خورد و داور یک کارت زرد برای او در نظر گرفت.این دیدار در پایان با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

 

داوران:

داور وسط: محمدحسین زاهدی‌فرد

کمک‌ها: محمدرضا منصوری و علی میرزابیگی

کمک داوران اضافی: اشکان خورشیدی و محمدرضا اکبریان

داور چهارم: رضا سخندان

ناظر: محسن ترکى

 

ترکیب تراکتورسازی:

محمدرضا اخباری، محمد طیبی، ایمان سلیمی، احسان حاج صفی، احمد موسوی، مهدی مهدی‌پور، دانیال اسماعیلی‌فر، اکبر ایمانی، اشکان دژاگه، یوکیا سوگیتا و ساسان انصاری.

سرمربی: جورج لیکنز

 

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی ، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، محمد نادری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، بشار رسن، امید عالیشاه، مهدی ترابی و علی علیپور.

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز