مدیر کل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان؛

نشست هم‌اندیشی و تدوین برنامه عملیاتی توسعه ورزش همگانی کشور برگزار شد

۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۰:۱۲:۰۵
کد خبر: ۸۴۱۰۱۳
نشست هم‌اندیشی و تدوین برنامه عملیاتی توسعه ورزش همگانی کشور  برگزار شد
مدیر کل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در نشست هم اندیشی و تدوین برنامه عملیاتی توسعه ورزش همگانی بر لزوم توجه به ارتقا سلامت جامعه پیش از بروز بیماری ها و آسیب های جسمی تاکید کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، افشین ملایی با بیان اینکه برنامه عملیاتی توسعه ورزش همگانی کشور  بر مبنای چهار هدف نوین راهبردی تدوین شده است، ایجاد جامعه، محیط، مردم و سیستم‌های فعال را چهار هدف اصلی این برنامه معرفی کرد.

 ملایی گفت: برای دستیابی به این مهم با همکاری های دو معاونت  توسعه ورزش همگانی و توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان  برنامه  تدوین شده،  اجرا و عملیاتی خواهد شد.

مدیر کل دفتر توسعه ورزش همگانی  اظهار داشت:  هدف از ایجاد جامعه فعال، افزایش دانش و بهبود نگرش اقشار مختلف جامعه نسبت به فواید فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و فردی در عرصه ورزش  با هدف ارتقا سطح سلامتی و بهبود کیفیت زندگی است.

 وی گفت: تدوین برنامه مناسب برای سالمندان، معلولین، بیماران خاص، ساکنین مناطق حاشیه نشین و افراد کم درآمد باید در دستور کار قرار بگیرد.

مدیر کل توسعه ورزش همگانی در این نشست تقویت سیاست گذاری ها، ایجاد نظام مالی پایدار، توسعه زیر ساخت ها، بهبود زمینه مشارکت و همکاری بین بخشی برای استفاده از تمام ظرفیت های موجود در کشور را در توسعه ورزش همگانی بسیار مهم دانست.

نظر شما