دکتر سلطانی‌فر در بازدید از سالن ورزشی معمولان:

اماکن ورزشی تا هر موقع سیل‌زدگان نیاز داشته باشند در اختیار آنها قرار خواهد داشت

۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۲:۴۵:۵۱
کد خبر: ۸۴۱۱۸۵
اماکن ورزشی تا هر موقع سیل‌زدگان نیاز داشته باشند در اختیار آنها قرار خواهد داشت
وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد که اماکن ورزشی تا زمانی که سیل زدگان نیاز داشته باشند در اختیار آنها قرار خواهد داشت و فشاری برای تخلیه تا زمانی که شرایط زندگی برای آنها مهیا شود وجود نخواهد داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر مسعود سلطانی فر در بازدید از سالن  ورزشی شهر معمولان که برای اسکان موقت سیل زدگان قرار گرفته با خانواده ها دیدار و گفتگو کرد و اظهار داشت:  ١١٠٠  اماکن ورزشی در اختیار ستادهای بحران قرار گرفت که بیش از هفتصد مکان ورزشی مورد استفاده قرار گرفته است و تا زمانی هم که شرایط برای زندگی مهیا نشود هیچ منعی برای حضور سیل زدگان در اماکن ورزشی وجود ندارد.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: تاکید کرده ام که هیچ فشاری برای تخلیه اماکن ورزشی وجود نداشته باشد و تا زمانی که شرایط زندگی برای سیل زدگان بجود نیاید می توانند در این مکان ها حضور داشته باشند.

دکتر سلطانی فر افزود: اماکن دولتی سریعترین راه کمک برای سیل زدگان در مرحله اول بعد از وقوع سیل بود که وزارت ورزش و جوانان بلافاصله پس از سیل مکان های ورزشی را برای اسکان موقت در اختیار ستاد های مدیریت بحران گذاشت.

 وزیر ورزش و جوانان در جریان بازدید از سالن معمولان با خانواده هایی که در این مکان اسکان موقت یافته اند گفتگو کرد و در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز