ابراهیم اسدی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس به قهرمانی عادت کرده است/ سرخپوشان توان برد در ازبکستان را دارند

۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۰۷:۱۴:۲۷
کد خبر: ۸۴۱۲۴۳
پرسپولیس به قهرمانی عادت کرده است/ سرخپوشان توان برد در ازبکستان را دارند
هافبک پیشین تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیس به قهرمانی عادت کرده و آنها می‌توانند در بازی‌های آینده قهرمانی این فصل را بدست بیاورند و هت تریک کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال پرسپولیس تهران در هفته بیست و هشتم لیگ برتر مقابل تراکتورسازی تبریز به تساوی دست یافت.همچنین سرخپوشان پایتخت در ادامه دیدارهای آسیایی خود باید به مصاف تیم قدرتمند پاختاکور در ازبکستان بروند.

ابراهیم اسدی، بازیکن پیشین پرسپولیس درباره آخرین وضعیت سرخپوشان به خبرنگار برنا گفت: درباره لیگ برتر معتقدم پرسپولیس آنقدر تجربه دارد که بتواند شرایط را به خوبی مدیریت کند. پرسپولیس به قهرمانی عادت کرده و به نظر من آنها می توانند در بازی های آینده قهرمانی این فصل را نیز بدست بیاورند و هت تریک کنند. فوتبال بازی اتفاقات و اشتباهات است و در تبریز هم روی یک اتفاق گل خوردیم وگرنه با سه امتیاز از آنجا بر می گشتیم.

وی درباره بازی سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا افزود: من در زمانی که بازی می کردم با این تیم در ازبکستان بازی کردم. بازی سختی خواهد بود و شرایط نیز سخت است اما فکر می کنم بازیکنان با یک شارژ روحی می توانند در آنجا نتیجه دلخواه خود را بگیرند. با شرایطی که پرسپولیس دارد می توان به برد در ازبکستان امیدوار بود.

هافبک پیشین پرسپولیس با اشاره به پرداختی های باشگاه به برانکو گفت: ابتدا باید از برانکو بابت تمام تلاش هایش تشکر کنم. انشاالله با قهرمانی امسال او و پرسپولیس در قهرمانی هت تریک می کنند و این کار بزرگی است، ضمن اینکه برانکو با صبوری که درباره پرداختی هایش به خرج داده به خوبی وقار و شخصیت بالایش را نشان داده و امیدوارم هرچه زودتر پول او پرداخت شود. همه ما می دانیم که او پیشنهاداتی از خارج از کشور داشته اما با این تفاسیر پای پرسپولیس و هوادارانش ایستاد و این در مکتب پرسپولیس بسیار ارزشمند است.

اسدی درباره فعالیت مربیگری اش اظهار داشت: قرار بود در یکی از تیم های پایه پرسپولیس فعالیت کنم که میسر نشد و برای تک تک پیشکسوتان پرسپولیس در تمام رده ها ابراز امیدواری می کنم. یکی پیشنهاداتی از لیگ یک و دو دارم که مربوط به شهرستان های مختلف است که مشغول بررسی آنها هستم و به هرحال در این حرفه هم باید با صبوری جلو رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز