مرتضی فنونی‌زاده در گفتگو با خبرگزاری برنا:

شاگردان برانکو توان شکست پاختاکور را دارند/ پرسپولیس ۹۵ درصد راه قهرمانی را رفته است

۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۰۵:۴۸:۰۸
کد خبر: ۸۴۱۲۸۱
شاگردان برانکو توان شکست پاختاکور را دارند/ پرسپولیس ۹۵ درصد راه قهرمانی را رفته است
پیشکسوت پرسپولیس گفت: هم اکنون اولویت سرخپوشان پایتخت رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا است و این تیم توانایی شکست پاختاکور را دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مرتضی فنونی‌زاده، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره تساوی این تیم مقابل تراکتورسازی به خبرنگار برنا گفت: دست بچه ها درد نکند، زحمت خودشان را کشیدند و یک امتیاز از تبریز نتیجه بدی نیست، البته اگر توپ احمد نورالهی گل شده بود بی‌تردید پرسپولیس برنده بازی بود.

وی درباره احتمال قهرمانی تیم در لیگ برتر نیز عنوان کرد: 95 درصد راه قهرمانی را رفته‌ایم و به نظر من سایر تیم‌های مدعی در ادامه راه امتیاز از دست خواهند داد، در حالی که ما با 4 امتیاز دیگر قهرمانی خود را مسجل خواهیم کرد.

مدافع پیشین تیم ملی با اشاره به بازی حساس پرسپولیس مقابل پاختاکور نیز عنوان کرد: نیاز به گفتن من نیست، پرسپولیس باید پله به پله جلو برود و هم اکنون اولویت سرخپوشان رقابت های لیگ قهرمانان آسیا است. پرسپولیس باید برای برد به مصاف پاختاکور برود. ما پیش از این هم در رده ملی و هم در رده باشگاهی تیم‌های ازبکستانی را شکست داده ایم و به نظرم سرخپوشان با 2 گل در آنجا پیروز می شوند. پرسپولیس اگر به امید خدا از این گروه سخت صعود کند قول می‌دهم تیم تا مراحل پایانی بالا بیاید. به هر ترتیب باید در ازبکستان بسیار حساب شده بازی کنیم.

فنونی‌زاده در پایان و درباره بازی آینده پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی گفت: با توجه به اینکه مالک دو باشگاه تبریز آقای زنوزی است، قطعا از ماشین‌سازی می‌خواهد هرگونه شده مقابل سرخپوشان بایستند و پرسپولیس هم نباید این تیم را دست کم بگیرد. امیدوارم پرسپولیس با برد در این دیدار قهرمانی خود را قطعی کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز