عبدالعلی چنگیز در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استقلال به لحاظ تاکتیکی مانند زمان شفر بازی کند بهتر است/ نباید از مجیدی انتظار خلق نتایج خارق‌العاده را داشت

۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۰۵:۱۵:۲۹
کد خبر: ۸۴۱۲۸۳
استقلال به لحاظ تاکتیکی مانند زمان شفر بازی کند بهتر است/ نباید از مجیدی انتظار خلق نتایج خارق‌العاده را داشت
پیشکسوت باشگاه استقلال امیدوار است این تیم بتواند نتیجه دلخواه را مقابل الدحیل کسب کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ عبدالعلی چنگیز، پیشکسوت باشگاه استقلال درباره برد 4بر2 این تیم مقابل استقلال خوزستان به خبرنگار برنا گفت: این دیدار یک بازی بود که استقلال با مربی موقت به زمین آمد و بعد از کنار رفتن شفر این اولین دیدار بود و تیم توانست از امتیاز میزبانی خود استفاده کند و رقابت سختی هم نبود.

وی افزود: استقلال در این دیدار 2 گل خورد و این برای آبی پوشان خوب نیست. به هر حال استقلال به دنبال کسب 3 امتیاز بود و آن را بدست آورد. البته نمی‌توان از بازی بی‌نظم آبی‌پوشان به ویژه در خط دفاعی گذشت. بازیکنان خط دفاعی وقتی به جلو می رفتند در بازگشت عملکرد مناسبی نداشتند و در 2-3 صحنه تبریزی عقب آمد و کار دفاع را انجام داد.

بازیکن پیشین تیم ملی و استقلال درباره دیدار حساس این تیم مقابل الدحیل اظهار داشت: ابتدا باید یک نکته را برای هواداران روشن کنم و آن هم این است که انتظار زیادی از استقلال در برهه فعلی فقط استرس را بیشتر می‌کند و نباید از مجیدی انتظار خلق نتایج خارق العاده بود. به نظرم استقلال اگر می‌خواهد در بازی الدحیل نتیجه بگیرد باید به لحاظ تاکتیکی مانند زمان شفر بازی کند و این برای آنها بهتر است، چرا که تغییر تاکتیک موضوعی ساده‌ای نیست و زمان‌بر است. کادر جدید هم می‌تواند تغییرات کوچکی برای این دیدار مهم و حساس داشته باشد. به هرحال امیدوارم استقلال بتواند مقابل این تیم نتیجه دلخواه را بگیرد.

نظر شما