اولویت اول فدراسیون حمایت از کادر فنی رده‌های مختلف تیم ملی است؛

نعمتی: مربیان و کشتی‌گیران با قدرت به کار خود ادامه دهند/ تمام برنامه‌های فدراسیون اجرا خواهد شد

۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۱۰:۰۷:۰۲
کد خبر: ۸۴۱۳۶۰
نعمتی: مربیان و کشتی‌گیران با قدرت به کار خود ادامه دهند/ تمام برنامه‌های فدراسیون اجرا خواهد شد
سرپرست فدراسیون کشتی گفت: مربیان و کشتی‌گیران با قدرت به کار خود ادامه دهند، زیرا مجموعه مدیریتی فدراسیون با تمام توان حامی‌ آن‌ها است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، بهروز نعمتی سرپرست فدراسیون کشتی با اشاره به حضور مربیان بزرگ و صاحب‌نام در  تیم‌های ملی بیان کرد: اولویت اصلی مجموعه فدراسیون، حمایت از کادر فنی تیم‌های ملی در رده‌های مختلف به ویژه تیم‌های ملی آزاد و فرنگی بزرگسالان جهت شرکت در رقابت‌های جهانی قزاقستان و گزینشی المپیک ۲۰۲۰ توکیو در شهریور ماه است.

وی افزود: مربیان باتجربه و توانمند کشتی ایران، سرمایه‌های ملی ما محسوب می‌شوند، که با توجه به برنامه‌های مدون فدارسیون، تمرینات و تورنمنت‌های تدارکاتی پیش‌رو را منظم و دقیق مانند گذشته دنبال خواهند کرد. بدون شک مجموعه مدیریتی فدراسیون حمایت‌های لازم را از برنامه‌های مربیان انجام خواهد داد تا تمرینات با آمادگی روحی بالا و با کیفیت برگزار شود.

 سرپرست فدراسیون در خصوص برنامه‌های تیم‌های ملی بزرگسالان اظهار داشت: آزادکاران از روز جمعه 13 اردیبهشت ماه به مدت هشت روز اردوی تدارکاتی خود را در ترکمنستان آغاز می‌کنند و اردوی تیم ملی فرنگی هم از روز ۱۶ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

نعمتی تصریح کرد: تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان و جوانان اردوهای خود را طبق تقویم فدراسیون جهت حضور قدرتمند در رقابت‌های آسیایی و جهانی دنبال خواهند کرد. تمامی برنامه‌های فدراسیون، همچون مسابقات طبق تقویم مدون، اجرا خواهد شد.

وی درخصوص برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون عنوان کرد: برگزاری انتخابات در یک فضای سالم، آرام و بی‌طرف یکی از اهداف مهم من در مدت حضور در فدراسیون است. امیدوارم با برگزاری هرچه سریع‌تر مجمع، کشتی کشورمان با قدرت برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو آماده شود. به مردم ایران قول می‌دهم برنامه‌ریزی‌ حضور در المپیک را تا زمانی که در فدراسیون به عنوان سرپرست حضور دارم، با کمک کادرهای فنی تیم‌های ملی با مداقه مدون کرده تا مسیر رسیدن به المپیک هموار شود.

سرپرست فدراسیون در پایان خطاب به اعضای کادر فنی در رده‌های مختلف به ویژه سرمربیان زحمت‌کش و دغدغه‌مند تیم‌های ملی آزاد ‌و فرنگی بزرگسالان گفت: باتوکل، قدرت، انگیزه و امید به آینده روشن، مطابق برنامه‌ها تمرینات را ادامه داده و نسبت به حمایت‌های فدراسیون خوشبین باشید. از این عزیزان می‌خواهم، دل مردم را با مدال‌های خود شاد و پرچم کشورمان را در مسابقات پیش رو به اهتزاز درآورند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز