مصطفی الهی‌نسب:

توانستیم در جزیره کیش از سد حریفان عبور کنیم و کاپ قهرمانی را در خانه نگه داریم

۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۰۹:۴۸:۴۸
کد خبر: ۸۴۱۶۰۸
توانستیم در جزیره کیش از سد حریفان عبور کنیم و کاپ قهرمانی را در خانه نگه داریم
رئیس انجمن فوتبال ۷ نفره گفت: سال پررویدادی را سپری کردیم و خوشبختانه تیم ملی توانست عنوان قهرمانی رقابت‌های آسیا و اقیانوسیه را کسب کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جانبازان و معلولین، مصطفی الهی‌نسب، رئیس انجمن فوتبال ۷ نفره، در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بیان کرد: سال پررویدادی را سپری کردیم و خوشبختانه تیم ملی فوتبال هفت نفره توانست عنوان قهرمانی رقابت‌های آسیا و اقیانوسیه را از آن خود کند. تیم ملی قدرتمندی را بازسازی کردیم و با کسب عنوان قهرمانی و عملکرد خوب کادر فنی سال موفقی را پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: قهرمانی در مسابقات آسیا و اقیانوسیه، قدرت فنی سرمربی و بازیکنان تیم ملی را ثابت کرد. توانستیم در جزیره کیش از سد حریفان عنوان داری مانند استرالیا عبور کنیم و کاپ قهرمانی را در خانه نگه داریم.

الهی‌نسب در خصوص رقابت‌های قهرمانی کشور فوتبال هفت نفره عنوان کرد: مسابقات قهرمانی کشور این رشته در پایان سال ۹۷ برگزار شد، خوشبختانه با استقبال خوبی که از سوی تیم‌ها صورت گرفت باعث شد تا کادر فنی تیم ملی، جوانان با استعداد زیادی را در این دوره از مسابقات شناسایی و به اردو دعوت کنند و پشتوانه سازی خوبی برای تیم صورت گرفت.

رئیس انجمن فوتبال ۷ نفره اظهار داشت: اکنون تیم ملی فوتبال هفت نفره ما با ترکیبی از افراد جوان و با تجربه برای رقابت‌های قهرمانی جهان آماده می‌شود و با شروع سال جدید اردوهای آمادگی آغاز شد تا بازیکنان زیر نظر کادر فنی به تمرین بپردازند و آماده مسابقات اسپانیا شوند.

وی تصریح کرد: در رقابت‌های قهرمانی جهان اسپانیا، تیم‌های قدرتمندی مانند برزیل، اوکراین، آرژانتین حضور دارند و نتیجه این مسابقات قابل پیش بینی نیست، اما ما برای کسب مقام قهرمانی راهی این مسابقات می‌شویم.

الهی‌نسب در رابطه با رقابت‌های قهرمانی کشور فوتسال ID گفت: به میزبانی سازمان بهزیستی کشور توانستیم مسابقات قهرمانی کشور این رشته را برگزار کنیم، خوشبختانه با استقبال خوبی از سوی تیم‌ها همراه بود. در این مسابقات به دنبال شناسایی نفرات برتر بودیم تا بتوانیم در این رشته هم تیم ملی قدرتمندی را آماده کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز