پس از برگزاری مراسم افتتاحیه؛

نخستین جلسه رسمی اعضای دپارتمان پیشگیری از آسیب‌های ورزشی برگزار شد

۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۰:۵۲:۴۷
کد خبر: ۸۴۱۶۷۳
نخستین جلسه رسمی اعضای دپارتمان پیشگیری از آسیب‌های ورزشی برگزار شد
پس از برگزاری مراسم افتتاحیه دپارتمان پیشگیری از آسیب‌های ورزشی، صبح روز شنبه 14 اردیبهشت ماه این دپارتمان نخستین جلسه رسمی خود را آغاز کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک و آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، پس از برگزاری جلسات متعددی که اعضای کارگروه تشکیل دپارتمان پیشگیری از آسیب‌های ورزشی از مهر ماه سال گذشته و به جهت هماهنگی‌های لازم برای شروع به کار این دپارتمان با نهادهای مختلف و مرتبط با این دپارتمان برگزار کردند. دوشنبه 9 اردیبهشت و با برگزاری مراسم افتتاحیه‌ای با حضور رئیس کمیته ملی المپیک، اعضای هیأت اجرایی کمیته و رئیس آکادمی ملی المپیک، این دپارتمان به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

صبح روز شنبه 14 اردیبهشت ماه و در همین راستا اعضای این دپارتمان متشکل از محمدحسین علیزاده مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مصطفی زارعی استادیار دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه شهید بهشتی و  سید‌شمس‌الدین تقوی مدیر مرکز پزشکی ورزش آکادمی ملی المپیک در خصوص برنامه‌های آینده این دپارتمان تشکیل جلسه دادند.

تدوین دوره‌های آموزشی ویژه ورزشکاران و مربیان اعزامی به المپیک 2020 لندن از مهم‌ترین موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز