حدیث جمال در گفتگو با خبرگزاری برنا:

رشد کاراته بانوان محسوس است/ داوران قضاوت‌های خوبی در لیگ انجام دادند

۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۰۷:۰۲:۰۶
کد خبر: ۸۴۱۸۸۹
رشد کاراته بانوان محسوس است/ داوران قضاوت‌های خوبی در لیگ انجام دادند
قهرمان کاتای جوانان آسیا گفت: سوپرلیگ بانوان سطح بالایی دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ هفته پایانی سوپرلیگ کاراته باشگاه‌های کشور جمعه ۱۳ اردیبهشت ماه در سالن شاهین تهران برگزار و تیم مرداس قم موفق شد در فینال با نتیجه ۱۹ بر ۹ بر تیم جوانه صفادشت غلبه کند و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

حدیث جمال، قهرمان کاتای جوانان آسیا و عضو تیم مرداس قم، درباره قهرمانی تیمش در این دوره از مسابقات لیگ در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: خوشحالم که موفق شدیم این عنوان را کسب کنیم.لیگ امسال خوشبختانه استاندارهای لازم را داشت. همه تیم‌ها با آمادگی لازم در مسابقات حاضر شدند و همین باعث شد بازی‌های خوبی را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: سوپرلیگ بانوان سطح بالایی دارد. قطعا با المپیکی شدن آن انگیزه کاراته کاها هم بالا می‌رود. یکی از نکات مثبت لیگ امسال حضور پرشور ملی پوشان در تیم‌های محتلف بود که باعث جذابیت و پویایی مسابقات شده بود.

جمال درمورد وضعیت داوری لیگ امسال خاطرنشان کرد: خوشبختانه همانطور که روز به روز شاهد رشد کاراته هستیم در کنارش شاهد رشد و پیشرفت داوران این رشته نیز هستیم. در حال حاضر ما در بخش بانوان هم داور بین المللی داریم. امسال هم داوری در لیگ خوب بود. امیدوارم این روند در سال‌های آتی نیز ادامه دار باشد.

عضو تیم ملی کاتای بانوان درمورد مسابقات پیش روی تیم ملی گفت: سه سال است که عضو تیم ملی هستم. خوشبختانه با توجه به توانایی و پتانسیل خوب بچه‌ها این رشته روز به روز پیشرفت می‌کند. امسال قرار بود در مسابقات آسیایی شرکت کنیم ولی به دلیل کمبود بودجه کنسل شد. در حال حاضر مسابقات کاراته وان ترکیه را پیش رو داریم. قطعا تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز