در محل کمیته ملی المپیک؛

نشست صالحی‌امیری با رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی برگزار شد

۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۰۸:۲۰:۱۵
کد خبر: ۸۴۲۰۰۱
نشست صالحی‌امیری با رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی برگزار شد
نشست رئیس و هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش و رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی در محل کمیته ملی المپیک برگزار گردید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش دانش‌آموزی، طی روز شنبه 14 اردیبهشت ماه نشست صمیمی سیدرضا صالحی‌امیری رئیس وهیات اجرایی کمیته ملی المپیک با مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش و حسین بابوئی رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی در محل کمیته ملی المپیک برگزار گردید.

در ابتدای جلسه صالحی‌امیری براهمیت و نقش ورزش دانش آموزی و تاثیر آن برارتقای ورزش قهرمانی کشورپرداخت، تاکید نمود باید بیش از پیش توجه خود را به سرمایه گذاری بر روی استعدادهای ورزشی فراوانی که از بین دانش آموزان مدارس کشورشناخته می‌شوند، معطوف داریم و تا فدراسیون‌های ورزشی بتوانند با برنامه ریزی مطلوب استعدادهای شناخته شده را برای نیل به اهداف مورد نظرخود هدایت نمایند.

در ادامه جلسه حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش ضمن تشکر ازرئیس کمیته ملی المپیک و همکارانشان از تشکیل جلسه و اهمیت دادن به ورزش دانش‌آموزی برتعامل بین وزارت آموزش و پرورش و کمیته ملی المپیک تاکید نمود. وی سواد حرکتی در کودکان را از ضروریات و مرکز توجه معلمان ومربیان درسنین کودکی بر این مهم دانست و اشاره کرد: اگر توجه نداشته باشیم و کودک نتواند درسال‌های اولیه زندگی مهارت‌های بنیادی درست را فرابگیرد، فراگیری مهارت‌های ورزشی و توسعه فرد به سمت ورزش قهرمانی دور از انتظار است. او بر لزوم توجه به رشته‌های پایه و مدال آور تاکید و ابراز امیدواری کرد توجه به ورزش دانش‌آموزی می‌تواند بستردست‌یابی به وجود قهرمانانی ارزشمند در رشته‌های مختلف ورزشی در رقابت‌های ملی، بین المللی و المپیک برای کشورعزیزمان باشد.

بابوئی رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی ضمن تشکر ازبرگزاری جلسه و توجه کمیته ملی المپیک به ورزش دانش‌آموزی گزارشی از رقابت‌های دانش‌آموزان کشور در مسابقات ملی و بین المللی ارائه نمود و ازبرنامه فدراسیون جهانی ورزش دانش‌آموزی در برگزاری ژیمنازیاد دانش‌آموزی در سال 2020 چین  خبر داد. وی ابراز امیدواری کرد که دانش‌آموزان ما بتوانند با حمایت‌های کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان با حضور حداکثری در رشته‌های مختلف در این رقابت ها شرکت کنند.

در این جلسه همچنین هریک از اعضا به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند مهندس شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک آمادگی کمیته برای کمک به اعزام  تیم‌های ورزشی دانش‌آموزان به مسابقات جهانی و ژیمنازیاد را اعلام کرد.

در پایان صالحی‌امیری ضمن توصیه به کمک به ورزش دانش‌‎آموزی به خصوص در زمینه مالی و فنی بر تعامل ارتباط  بیشتر با فدراسیون ورزش دانش‌آموزی تاکید و آمادگی کمیته ملی المپیک را در کمک و هدایت تیم‌های اعزامی به مسابقات و ژیمنازیاد دانش‌آموزان اعلام کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز