هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا؛

ماموریت ویژه نایب قهرمان آسیا برای فتح تاشکند/ پرسپولیس از پاختاکور پُل صعود می‌سازد

۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۰۳:۰۶:۰۸
کد خبر: ۸۴۲۰۹۰
ماموریت ویژه نایب قهرمان آسیا برای فتح تاشکند/ پرسپولیس از پاختاکور پُل صعود می‌سازد
تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و پاختاکور ازبکستان از ساعت 17:30 امروز در تاشکند به مصاف هم می‌روند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و پاختاکور ازبکستان از ساعت 17:30 امروز در تاشکند به مصاف هم می روند تا پنجمین دیدار خود را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برگزار کنند.

پرسپولیس که فصل قبل توانسته بود نایب قهرمان آسیا شود از چهار بازی مرحله گروهی خود تنها چهار امتیاز بدست آورده و در رده آخر گروه سوم قرار دارد. شاگردان برانکو در هفته اول مقابل پاختاکور در ورزشگاه آزادی به تساوی رسیدند و در بازی دوم نیز مقابل السد در قطر بازنده شدند. در این دو بازی اشتباهات داوری نتیجه ها را تغییر داد و اگر تیم برانکو دو گل آفساید دریافت نمی کرد شرایط قرمزها در جدول رده بندی بهتر هم می شد. با این وجود پرسپولیس در دو بازی برابر الاهلی عربستان به یک برد و یک باخت رسید و اکنون برای جدال حساس با نماینده ازبک ها آماده می شود.

پاختاکور که ملی پوشان زیادی در اختیار دارد از چهار بازی خود توانسته پنج امتیاز کسب کند و در رده سوم بایستد. تیم پاختاکور با داشتن بازیکنان فیزیکی و بلندقامت و با حمایت هواداران خود شرایط را برای رقبا سخت می‌کند و پرسپولیس هم از این قاعده مستثنی نخواهد بود. پرسپولیس اگر بتواند میزبان خود را شکست بدهد می تواند به صعود به مرحله حذفی امیدوار شود و نایب قهرمان آسیا نمی خواهد این فرصت مهم و طلایی را به راحتی از دست بدهد و برای فتح تاشکند و بازگشت به جمع مدعیان صعود همه تلاش خود را انجام خواهد داد.

برانکو در این رقابت مهم چشم به درخشش نفراتی نظیر علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، کمال  کامیابی نیا، احمد نورالهی، بشار رسن، مهدی ترابی و علی علیپور دوخته تا بتواند در تاشکند به هر سه امتیاز برسد. ضمن اینکه شجاع خلیل زاده به علت محرومیت بزرگترین غایب پرسپولیس به شمار می رود و احتمال دارد محسن ربیع خواه همانند دیدار با سپاهان اصفهان به عنوان زوج سیدجلال حسینی در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

طبق اعلام کمیته داوران AFC کریستفر جیمز بث داور استرالیایی این بازی را سوت می‌زند. او این فصل دیدار استقلال و الهلال را قضاوت کرد و همچنین داور بازی نیمه نهایی جام ملت ها بین ایران و ژاپن بود. کمک های او آنتوان اسکتنین و اشلی بیجام از استرالیا هستند. همچنین یعقوب ازمالزی داور چهارم خواهد بود. نماینده AFC از اردن است و ناظر داوری این بازی هم از ژاپن به ازبکستان خواهد رفت.

پنج تقابل قبلی پرسپولیس مقابل تیم‌های ازبکستانی

پرسپولیس یک-پاختاکور ازبکستان یک

نسف ازبکستان صفر-پرسپولیس صفر

پرسپولیس سه-نسف ازبکستان صفر

پرسپولیس دو-بنیادکار ازبکستان صفر

بنیادکار ازبکستان صفر-پرسپولیس یک

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز