نوید خواجه‌زاده در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تیم ملی بسکتبال سه‌به‌سه شرایط خوبی دارد/ امیدوارم در جدول اصلی رقابت‌های کاپ آسیا قرار بگیریم

۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۰۶:۴۲:۳۴
کد خبر: ۸۴۲۱۸۶
تیم ملی بسکتبال سه‌به‌سه شرایط خوبی دارد/ امیدوارم در جدول اصلی رقابت‌های کاپ آسیا قرار بگیریم
عضو تیم ملی بسکتبال سه‌به‌سه کشورمان گفت: در این مرحله که تا زمان اعزام ادامه خواهد داشت، تمرینات خوب و منسجمی را سپری می‌کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم ملی سه به سه کشورمان این روزها آخرین مرحله اردوی خود را برای حضور در مسابقات کاپ آسیا زیر نظر کادر فنی در تالار بسکتبال آزادی پیگیری می‌کند.

نوید خواجه زاده، عضو تیم ملی بسکتبال سه به سه کشورمان درباره شرایط اردوهای تیم ملی در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: این دومین مرحله اردوهای تیم ملی محسوب می‌شود که با حضور 9 بازیکن در حال برگزاری است. پیش از این یک مرحله اردو را با بازیکن‌های بیشتری برگزار کردیم که خوشبختانه تمرینات خوبی را هم داشتیم.

وی ادامه داد: در این مرحله که تا زمان اعزام ادامه خواهد داشت، تمرینات خوب و منسجمی را سپری می‌کنیم. تیم در حال حاضر وضعیت خوبی دارد. به مرز آمادگی لازم رسیدم. قطعا در این زمان باقی مانده تلاش می‌کنیم به آمادگی کامل دست یابیم و با انگیزه بیشتری در مسابقات حاضر شویم.

خواجه‌زاده درمورد شناخت از رقبا و شانس کسب مدال گفت: قرعه کشی رقابت‌ها در مرحله انتخابی انجام شده است. در این مرحله با تیم‌های قطر، فیلیپین، سامائو و تایلند همگروه هستیم. قطر و فیلیپین تیم‌های شناخته شده‌ای هستند و اصلی‌ترین رقبای ما به شمار می‌روند. امیدوارم بتوانیم نمایش خوبی داشته باشیم و با صعود از این مرحله در جدول اصلی رقابت‌های کاپ آسیا قرار بگیریم.

نظر شما