نتیجه این دیدار می تواند برای صعود هر ۲ تیم تعیین کننده باشد؛

فاریا: فکر می‌کنم بتوانیم دست استقلال را در بازی فردا بخوانیم

۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۸:۱۸:۲۵
کد خبر: ۸۴۲۴۳۱
فاریا: فکر می‌کنم بتوانیم دست استقلال را در بازی فردا بخوانیم
سرمربی تیم فوتبال الدحیل قطر گفت: می دانیم که استقلال مربی اش را تغییر داده ولی ما خودمان را برای هر چالشی آماده کرده ایم و فکر می‌کنم بتوانیم دست استقلال را در بازی فردا بخوانیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا: روی فاریا سرمربی تیم فوتبال الدحیل قطر در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و الدحیل اظهار داشت: ما خودمان را با تمرکز کامل برای این بازی آماده کردیم. این بازی برای هر دو تیم بسیار مهم است و نتیجه این دیدار می تواند برای صعود هر 2 تیم تعیین کننده باشد. ما باید استقلال را خوب بشناسیم و به موقع برای بردن واکنش نشان بدهیم.

وی افزود: ما از بازی اول استقلال را می شناسیم و نقاط قوت و ضعف آنها را به خوبی شناخته ایم. برای بازی فردا که سخت است آماده‌ایم ولی مثل تمامی مصاحبه های قبلی می گویم در این گروه بازی ساده وجود ندارد و هر 4 تیم قابلیت تقابل با هم را دارند. به همین دلیل با نهایت قدرت باید ظاهر شویم.

سرمربی تیم الدحیل در خصوص اینکه چقدر از مربی جدید استقلال شناخت دارد، گفت: می دانیم که استقلال مربی اش را تغییر داده ولی ما خودمان را برای هر چالشی آماده کرده ایم و فکر می‌کنم بتوانیم دست استقلال را در بازی فردا بخوانیم.

وی در خصوص غیبت 2 بازیکن تیمش مثل کریم بوزیاف و سلطان بریک گفت: سوال خوبی کردید، ما قبلا این چالش‌ها را داشته ایم ولی تیم ما باید به مسیرش با بازیکنانش یا بدون برخی از بازیکنانش به کارش ادامه بدهد. ما فردا بازی سختی داریم و نهایت تلاش خود را انجام خواهیم داد.

سرمربی تیم فوتبال الدحیل در خصوص اینکه قبلا جو ورزشگاه آزادی را مقابل پرسپولیس را به چشم دیده و فکر می‌کند فردا چه جوی را در ورزشگاه آزادی مقابل تماشاگران استقلال تجربه کند گفت: به عنوان کسی که عاشق فوتبال هستم چنین بازی‌هایی را در چنین ورزشگاهی دوست دارم. آماده‌ایم که بهترین نمایش را داشته باشیم. بازیکنان هم با وجودی که چنین فشاری را از سوی تماشاگران حس می‌کنند ولی مطمئنا دوست دارند بهترین نمایش خود را به تماشاگران نشان بدهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز