بهنام ابوالقاسم‌پور در گفتگو با خبرگزاری برنا:

سرخپوشان توان شکست پاختاکور را دارند/ هجمه‌ها علیه علیپور زیاد است/ پرسپولیس یک مهاجم شش دانگ می‌خواهد

۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۰۵:۱۲:۴۵
کد خبر: ۸۴۲۴۳۶
سرخپوشان توان شکست پاختاکور را دارند/ هجمه‌ها علیه علیپور زیاد است/ پرسپولیس یک مهاجم شش دانگ می‌خواهد
پیشکسوت باشگاه‌پرسپولیس معتقد است شاگردان برانکو باید با تمرکز بالایی در زمین حاضر شوند و ابتدا به فکر این باشد که گل نخورند و پس از آن راه‌های خلق موقعیت و باز کردن دروازه حریف را امتحان کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال پرسپولیس امروز در دیداری حساس به مصاف پاختاکور در ازبکستان می‌رود. بهنام ابوالقاسم‌پور پیشکسوت پرسپولیس در این باره به خبرنگار برنا گفت: پرسپولیس دیدار سختی پیش‌رو دارد و بی‌تردید برانکو برای بازی برنامه‌های خاصی خواهد داشت.

وی افزود: پرسپولیس به سه امتیاز در این بازی نیاز دارد و من فکر می‌کنم تیم می‌تواند با برد از ازبکستان برگردد. البته نتیجه تساوی هم اگرچه امید به صعود را از بین نمی‌برد اما کار را پیچیده می کند. به نظرم پرسپولیس باید با تمرکز بالایی در زمین حاضر شود و ابتدا به فکر این باشد که گل نخورد و پس از آن راه‌های خلق موقعیت و باز کردن دروازه حریف را امتحان کند.

ابوالقاسم‌پور در ادامه عنوان کرد: پرسپولیس یک بازی بسیار سنگین در لیگ قهرمانان آسیا دارد و در ادامه هم باید مقابل شهرداری تبریز در لیگ برتر بازی کند، به هرحال بنده امیدوارم سرخپوشان در هر دو بازی موفق باشند و شنبه هفته آینده با برد در لیگ قهرمانی خود را تا حدود زیادی مسجل کنند.

مهاجم پیشین پرسپولیس درباره برخی انتقادات از علی علیپور و اینکه آیا به نظرش پرسپولیس به خرید یک مهاجم جدید نیاز دارد یا خیر؟ اظهار داشت: درباره علیپور باید بگویم خستگی و استرس و فشار رسانه‌ها در کنار انتظارات هواداران روی عملکرد او تاثیرگذار بوده است. البته او زوجی کنارش ندارد که با کمک آن بتواند راحت‌تر کار کند و باید پذیرفت هجمه علیه او زیاد است. علیپور اگر تمرکز خود را بیشتر کند قطعا بازهم برای پرسپولیس گلزنی خواهد کرد. درباره مهاجم معتقدم پرسپولیس برای فصل آینده به یک مهاجم شش دانگ نیاز دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز