ایرج عرب:

نباید به حساسیت‌های بازی با سپاهان دامن بزنیم/ پرسپولیس برای فوتبال پاک تلاش می‌کند

۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۲:۰۷:۲۲
کد خبر: ۸۴۲۷۱۸
نباید به حساسیت‌های بازی با سپاهان دامن بزنیم/ پرسپولیس برای فوتبال پاک تلاش می‌کند
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران تاکید کرد که فوتبال صحنه جوانمردی و فتوت است و باید فضای فوتبال همیشه پاک باشد و همه باید به منظور ایجاد این فضا کمک کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان فوتبال پاک را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: اعتقاد داریم فوتبال صحنه فتوت و جوانمردی است و بایستی که فضای فوتبال فضای پاکی باشد تا محیط استادیوم ها به محیطی امن و پرنشاط تبدیل شود و باشگاه پرسپولیس همچون همیشه آمادگی دارد تا برای تحقق این مهم حرکت کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: باشگاه پرسپولیس برای دو هفته پایانی لیگ برتر و همچنین بازی های جام حذفی در راستای کنترل ورزشگاه ها  و دوری از تنش و درگیری نهایت همکاری و تعامل را با دیگر نهادها خواهد داشت.

ایرج عرب وضعیت باشگاه در آستانه رقابت مقابل پاختاکور ازبکستان را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: همه تلاش ها برای حفظ ارامش تیم صورت گرفته و  کاروان پرسپولیس با پرواز اختصاصی به تاشکند رفتند و در هتل پنج ستاره مستقر شده اند و از لحاظ روحی و جسمی اماده یک رویارویی خوب هستند.

مدیرعامل پرسپولیس به بازی حساس پرسپولیس و سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی هم اشاره کرد و توضیح داد: این یک بازی بزرگ است اما نباید آن را فداتر از یک فوتبال تفسیر کرد و با ایجاد حساسیت های بی مورد به حواشی دامن زد قطعا هر دو باشگاه تلاش خواهند کرد که این مصاف با ایجاد یک فضای فوتبال پاک به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

نظر شما