عزت‌الله یوسفیان ملا در گفتگو با خبرگزاری برنا:

سلطانی‌فر گزینه مناسبی را برای معاونت پارلمانی انتخاب کرد/ تغییرات مثبتی در روابط مجلس و وزارت ورزش ایجاد خواهد شد

۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۴:۲۸:۱۳
کد خبر: ۸۴۲۸۲۲
سلطانی‌فر گزینه مناسبی را برای معاونت پارلمانی انتخاب کرد/ تغییرات مثبتی در روابط مجلس و وزارت ورزش ایجاد خواهد شد
عضو کمیسیون برنامه بودجه گفت: تغییرات مثبتی در روابط مجلس و وزارت ورزش ایجاد خواهد شد و اگر هم گله‌ای از سوی برخی نمایندگان در حوزه جوانان باشد به خوبی منتقل می‌شود و تعاملات مجلس با این وزارتخانه مهم بیشتر خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ از سوی دکتر مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان، شب گذشته سیدهادی حسینی، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، را به عنوان معاون پارلمانی وزارت ورزش وجوانان منصوب کرد. عزت‌الله یوسفیان‌ملا، عضو فراکسیون ورزش، در گفتگو با خبرگزاری برنا پیرامون این موضوع گفت: وزیر ورزش و جوانان فرد با تجربه‌ای است و در هر جایی که حضور داشته مدیریت موثر و موفق ایشان را دیده‌ایم. ضمن اینکه دکتر سلطانی‌فر فردی با حُسن نیت است و باید انتخاب آقای حسینی به عنوان معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان را تبریک گفت.

وی افزود: آقای حسینی از نیروهای  بسیار خوب جامعه ورزش هستند که سوابق مدیریتی نیز در این حوزه دارند و زمانی که به عنوان نماینده مردم قائمشهر در مجلس حضور داشتند، تلاش‌های زیادی را در این حوزه داشتند و نمایندگان در مجلس نهم از فعالیت‌های این فرد خدوم بسیار راضی بودند. البته بنده در همین جا از زحمات برادر گرانقدر آقای خادم هم تشکر می‌کنم.

عضو فراکسیون برنامه و بودجه در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به اهمیت تعامل وزارت‌خانه‌ها با مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: آقای حسینی پیش از این در وزارت ارشاد هم در این سمت حضور داشتند و اکثر نمایندگان از کار او راضی بودند و حسینی فردی سالم و صالح که ضعف و چالشی هم ندارد و بنده مطمئن هستم تغییرات مثبتی در روابط مجلس و وزارت ورزش ایجاد خواهد شد و اگر هم گله‌ای از سوی برخی نمایندگان در حوزه جوانان باشد به خوبی منتقل می‌شود و تعاملات مجلس با این وزارتخانه مهم بیشتر خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز