ستاره زرگر طی گفتگو با خبرگزاری برنا:

تلاش می‌کنم رکورد جدیدی در کورسی بانوان ثبت کنم/ تمرکز من برای کسب مدال طلا در دو ماده کایرین و تیم اسپرینت است

۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۶:۳۱:۲۹
کد خبر: ۸۴۳۲۹۴
تلاش می‌کنم رکورد جدیدی در کورسی بانوان ثبت کنم/ تمرکز من برای کسب مدال طلا در دو ماده کایرین و تیم اسپرینت است
بانوی رکابزن خوزستانی تیم ملی سرعت جوانان ایران گفت: برای ثبت رکورد جدید ماده‌های سرعت در آینده تمام تلاش خود را خواهم کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مرحله اول مسابقات لیگ کورسی بانوان روز دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه در محل پیست دوچرخه‌سواری مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شد. در روز نخست این رقابت‌ها ستاره زرگر، رکابزن خوزستانی تیم ملی سرعت جوانان ایران که در این دوره از مسابقات در رده سنی بزرگسالان رقابت می‌کند، در مرحله مقدماتی ماده اسپرینت موفق به صعود به نیمه نهایی شد و پس از آن به فینال رسید. زرگر در مرحله نهایی از آتوسا عباسی، رکورددار این رشته در ایران، عبور کرد و در جایگاه نخست ایستاد.

وی طی گفتگو با خبرنگار برنا در این خصوص بیان کرد: من زیر نظر محمود پراش، مربی تیم ملی، تمرینات خود را پیگیری می‌کنم. برای مسابقات فصل جدید 6 روز در هفته تمرینات بدنسازی، هوازی جاده و پیست داشتم و فقط یک روز در هفته استراحت می‌کردم.

زرگر عنوان کرد: برای ثبت رکورد جدید این رشته تمام تلاش خود را خواهم کرد. من سن کمی دارم و هنوز وارد رده سنی بزرگسالان نشدم، بنابراین زمان زیادی برای تمرین و پیشرفت من وجود دارد.

بانوی رکابزن تیم ملی سرعت ایران تصریح کرد: دو مسابقه دیگر در روز دوم این رقابت‌ها در پیش دارم. با وجود اینکه رکابزنان دیگر تجربه و سابقه بیشتری در این رشته دارند، تمام تمرکز من برای کسب مدال طلا در دو ماده کایرین و تیم اسپرینت است.

وی اظهار داشت: برای پیشرفت در رشته دوچرخه‌سواری باید در مسابقات بیشتری شرکت کنیم و علاوه بر آن باید اردوهای بیشتر و متداوم‌تری داشته باشیم. یکی از مشکلات ما عدم وجود اسپانسر و قرارداد در مسابقات باشگاهی است. خوشبختانه من توانستم تمام تجهیزات مورد نیاز خود را از هزینه شخصی تهیه کنم، اما در حال حاضر که حتی در رده سنی بزرگسالان رکاب می‌زنم باز هم قرارداد ندارم.

نظر شما