میثم منیعی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استقلال در فاز هجومی از زمان شفر بهتر شده است/ باید جلوی بی‌نظمی‌ها گرفته شود/ آبی‌ها می‌توانند سهمیه آسیا را بگیرند

۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۵:۲۳:۴۱
کد خبر: ۸۴۳۳۴۶
استقلال در فاز هجومی از زمان شفر بهتر شده است/ باید جلوی بی‌نظمی‌ها گرفته شود/ آبی‌ها می‌توانند سهمیه آسیا را بگیرند
بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: معتقدم تیم می‌تواند سهمیه بگیرد و بچه‌ها باید به لحاظ روحی و روانی خود را آماده بازی در آبادان کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال استقلال ایران در حالی که در ورزشگاه آزادی مقابل الدحیل قطر از حریف پرستاره خود سرتر بود، به تساوی دست یافت و از لیگ قهرمانان آسیا کنار رفت.

میثم منیعی، هافبک پیشین استقلال، پیرامون این بازی به خبرنگار برنا گفت: روی هم رفته بازی بازی خوبی بود. استقلال تیم برتر میدان بود و حق این تیم باخت نبود. آبی پوشان در فاز هجومی از زمان شفر بهتر شده ولی متاسفانه در دفاع همان اشتباهی که در بازی استقلال خوزستان وجود داشت، تکرار شد.

وی در ادامه و در پاسخ به این سوال که نظرش درباره برخورد انضباطی فرهاد مجیدی با طارق و رحمتی چیست، اظهار داشت: البته من در جریان ریز ماجرا نیستم اما در زمان وینفرد شفر اگر نکته کوچکی درباره برخورد با مسئله انضباطی وجود داشت او بزرگش می‌کرد و بالعکس اگر در موردی به بازیکنی نیاز داشت از بی انضباطی او چشم پوشی می‌کرد. به هر حال در تیم بزرگی مثل استقلال نظم و انضباط شرط اول است و فرهاد مجیدی که خودش هم بازیکن بسیار باهوشی بود، بی تردید این نکته را به خوبی می‌داند.

هافبک پیشین استقلال و تیم ملی درباره بازی هفته آینده مقابل صنعت نفت عنوان کرد: با توجه به هفته‌های پایانی لیگ، تیم‌ها به هم نزدیک بازی می‌کنند. معتقدم تیم می‌تواند سهمیه بگیرد و بچه‌ها باید به لحاظ روحی و روانی خود را آماده این بازی کنند. شکی در این موضوع نیست که آبی‌پوشان بازی سختی پیش‌رو دارند چراکه علاوه بر جو ورزشگاه هوای گرم و شرجی وجود دارد و می‌تواند روی بازیکنان تاثیر منفی داشته باشد. به هرحال استقلالی‌ها باید خود را به لحاظ روحی و روانی آماده بازی حساس کنند و فکر می‌کنم استقلال با کسب 3 امتیاز کسب سهمیه خود را قطعی  می‌کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز