نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی:

سلطانی‌فر در توسعه زیرساخت‌های وزارت ورزش‌وجوانان عملکرد مثبتی داشته است

۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۰:۱۷:۰۱
کد خبر: ۸۴۳۵۳۴
سلطانی‌فر در توسعه زیرساخت‌های وزارت ورزش‌وجوانان عملکرد مثبتی داشته است
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد وزارت ورزش و جوانان گفت: با توجه به محدودیت منابع مالی و تامین اعتبارات مورد نیاز، وزارت ورزش و جوانان با برنامه ریزی و همچنین استفاده از قانونی 27 صدم درصد توانسته بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام را به سرانجام برساند و گام بلندی در توسعه زیرساخت‌ها بردارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد وزارت ورزش و جوانان گفت: باتوجه به محدودیت منابع مالی و تامین اعتبارات مورد نیاز، وزارت ورزش و جوانان با برنامه ریزی و همچنین استفاده از قانونی 27 صدم درصد توانسته بسیاری ازپروژه های نیمه تمام را به سرانجام برساند و گام بلندی در توسعه زیرساخت ها بردارد.

موسوی ادامه داد: جوانان و رسیدگی به مسائل این قشر مهم جامعه یکی از رسالت های وزارت ورزش و جوانان است که بسیار مهم و حائز اهمیت است و تلاش وزیر محترم و مدیران این وزارتخانه نیز در این راستا بوده که اقدامات خوب و مثبتی نیز رقم خورده است اما در برخی از زمینه ها نباید غافل بود و می شود کارهای بهتری انجام داد که انتظار داریم با برنامه ریزی نقاط ضعف نیز پوشش داده شود.

سید ابوالفضل موسوی در گفتگو با روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: خوشبختانه وزارت ورزش و جوانان با مدیریت خوب دست اندرکاران ذیربط موفق عمل کرده و عملکرد مثبتی را در بحث توسعه ورزش و زیرساخت ها در نقاط مختلف کشور داشته است.

وی افزود: دکتر سلطانی فر با توجه به سوابق مدیریتی که در جاهای مختلف داشتند و با تجربه و اشرافیت کامل به امور ورزش و جوانان توانسته برنامه های خود را پیش ببرد و عملی کند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پروژه های نیمه تمام در تمامی دستگاه ها زیاد است خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت منابع مالی و تامین اعتبارات مورد نیاز، وزارت ورزش و جوانان با برنامه ریزی و همچنین استفاده از قانونی 27 صدم درصد توانسته بسیاری از پروژه های نیمه تمام را به سرانجام برساند و گام بلندی در توسعه زیرساخت ها بردارد.

موسوی ادامه داد: جوانان و رسیدگی به مسائل این قشر مهم جامعه یکی از رسالت های وزارت ورزش و جوانان است که بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد و تلاش وزیر محترم و مدیران این وزارتخانه نیز در این راستا بوده که اقدامات خوب و مثبتی نیز رقم خورده است اما در برخی از زمینه ها نباید غافل بود و می شود کارهای بهتری انجام داد که انتظار داریم با برنامه ریزی نقاط ضعف نیز پوشش داده شود.

وی در پایان ابراز داشت: در مجموع عملکرد دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان مثبت بوده اما برخی نمایندگان در بعضی موارد سوالاتی دارند که با حضور وزیر ورزش و جوانان در صحن علنی مجلس و ارائه توضیحات،نمایندگان نیز قطعا قانع خواهند شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز