عبدالله رضیان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

عملکرد وزیر ورزش‌وجوانان خوب بوده است/ مخالف استیضاح سلطانی‌فر هستم

۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۰۶:۱۳:۲۷
کد خبر: ۸۴۳۸۵۰
عملکرد وزیر ورزش‌وجوانان خوب بوده است/ مخالف استیضاح سلطانی‌فر هستم
نماینده مردم قائمشهر گفت: عملکرد وزیر ورزش و جوانان خوب بوده و مسعود سلطانی‌فر در بازسازی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر کمک شایانی انجام داده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ عبدالله رضیان، نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی، درباره عملکرد وزیر ورزش و جوانان به خبرنگار برنا گفت: به نظر من عملکرد وزیر ورزش و جوانان خوب بوده است. از زمانی که مسعود سلطانی‌فر به عنوان وزیر ورزش و جوانان مشغول به فعالیت شده، او سعی کرده تعامل خوبی با فدراسیون‌ها داشته باشد و در کنار آن با قهرمانان و پیشکسوتان نیز رابطه خوبی داشته است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار داشت: بنده در حوزه انتخابی خودم عرض می کنم، بعد از صعود نساجی مازندران به لیگ برتر وزیر ورزش در بازسازی استادیوم شهیدوطنی قائمشهر کمک شایانی انجام داد و مبلغی حدود 11 میلیارد تومان کمک کرد و در همین چند وقت ما چندین سالن ورزش و 8-9 سالن ورزش روستایی را در این وضعیت اقتصادی افتتاح کردیم که این ارزشمند است.

عضو فراکسیون ورزش در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به برخی حواشی و بداخلاقی ها در فوتبال و اینکه برخی از نمایندگان بحث استیضاح را در این باره مطرح می کنند، تصریح کرد: بنده موافق جریان استیضاح نیستم. دوستان باید بدانند که حاشیه و حتی فساد و رانت از قدیم در فوتبال بوده و ارتباطی به وزیر ورزش وجوانان ندارد و اینکه ما بگوییم حاشیه مربوط به رفتار تماشاگران همه اش جزو وظایف وزیر ورزش است خیر بنده با احترام به همه دوستان چنین چیزی را قبول ندارم. البته اگر ایراد از ساختار وزارت ورزش بود می توان ایراد گرفت، آن هم نه استیضاح، ولی اینگونه هم نیست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز