اعزام بانوان برای نخستین بار؛

جودوکاران اعزامی به مسابقات جهانی کارگران معرفی شدند

۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۰:۴۸:۳۹
کد خبر: ۸۴۴۰۰۴
جودوکاران اعزامی به مسابقات جهانی کارگران معرفی شدند
ترکیب تیم ملی جودوی کارگران ایران برای حضور در مسابقات جهانی اسپانیا مشخص شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، پس از برگزاری مسابقه انتخابی درون اردویی جودوکاران آقا و بانو برای حضور پرقدرت در مسابقات جهانی کارگران که تیرماه در اسپانیا برگزار می‌شود انتخاب شدند.

محمد سعیدی، حمیدرضا سجادی فر، سعید مرادی، محمد جمالی، حمیدرضا پاپی، محمد عباس نژاد، حیدر زحمتکش، وحید پوراسفندیار و سید مهدی پورحسینی در بخش مردان در این اردو حضور دارند و زیر نظر سعید قمی سرمربی تیم ملی تمرین می‌کنند. همچنین ساناز اروندی، مهشید آرپناهی، آزیتا شکاری و سحر چغلوند در بخش بانوان هم تیم ملی اعزامی بانوان به مسابقات جهانی اسپانیا را تشکیل می‌دهند. تیم ملی جودوی کارگران بانوان برای اولین بار به رقابت های جهانی اعزام می‌شود.

تیم ملی جودو بانوان و آقایان کارگر کشور برای حضور در مسابقات جهانی کارگران که تیرماه در کشور اسپانیا برگزار می‌شود آماده می‌شوند و اولین مرحله از اردوهای تیم‌های ملی از روز سه شنبه ۱۷ اردیبهشت ماه به میزبانی شرکت نامی نو در استان اصفهان آغاز شده و تا روز شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت. ملی پوشان جودو کارگر کشور در دوره قبلی مسابقات کارگران که در کشور لتونی برگزار شد به مقام قهرمانی دست یافته بودند.

نظر شما