ساجده سیاحیان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

خوشحالم اولین حضورم در رده سنی بزرگسالان با مدال نقره همراه بود/ رقابت‌ها سخت بود و تجربه رکاب زدن با رقبای خود را نداشتم

۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۷:۲۸:۲۱
کد خبر: ۸۴۴۲۷۱
خوشحالم اولین حضورم در رده سنی بزرگسالان با مدال نقره همراه بود/ رقابت‌ها سخت بود و تجربه رکاب زدن با رقبای خود را نداشتم
بانوی جوان رکابزن تیم ملی ایران گفت: به عنوان اولین تجربه در رده سنی بزرگسالان، توانستم مقام دوم ماده اسکرچ را کسب کنم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مرحله اول لیگ دوچرخه‌سواری کورسی پیست بانوان (جام رمضان) روزهای 16 و 17 اردیبهشت ماه در محل پیست مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

ساجده سیاحیان رکابزن جوان تیم هیات خراسان رضوی (ب)، که در این دوره از مسابقات در رده سنی بزرگسالان رقابت کرو و در ماده اسکرچ موفق به کسب مقام دوم شد در گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص این دوره از رقابت‌ها بیان کرد: اولین باری بود که در رده سنی بزرگسالان رکاب زدم و به نظر من این مسابقات سطح خوبی داشت. در حال حاضر در رده سنی جوانان هستم اما تصمیم گرفتم در این بخش شرکت کنم تا رقابت بیشتری داشته باشم و تجربه بیشتری کسب کنم.

وی افزود: به عنوان اولین تجربه در رده سنی بزرگسالان، رقابت‌ها سخت بود و تجربه رکاب زدن با رقبای خود را نداشتم و آن‌ها را نمی‌شناختم، به همین دلیل رقابت سنگینی برای من بود. خداروشکر توانستم در ماده اسکرچ مقام دوم را کسب کنم.

دوچرخه‌سواری پیست

سیاحیان عنوان کرد: تمام مسابقات سال 98 را در رده سنی بزرگسالان رکاب خواهم زد، به جز مسابقات قهرمانی کشور که نمی‌توانم در این رده شرکت کنم. من به مسابقات قهرمانی آسیا جاده به دلایلی اعزام نشدم اما هدف اصلی من در سال 98 این است که در رده سنی زیر 23 سال مسابقات آسیایی مثل زمانی که جوانان بودم عملکرد خوبی داشته باشم.

بانوی رکابزن تیم ملی اظهار داشت: در حال حاضر یکی از مشکلات دوچرخه‌سواری بانوان این است که تعداد بانوان اعزامی به مسابقات برون‌مرزی کم است. همان تعدادی که آقایان اعزام می‌شوند، بانوان هم باید اعزام شوند، چون در خیلی از مسابقات بانوان نتیجه‌ای بهتر از آقایان گرفتند. خیلی خوب می‌شود اگر تعداد بیشتری از بانوان را اعزام کنند.

دوچرخه‌سوار جوان تیم خراسان رضوی (ب) در پایان گفت: در حال حاضر به دلیل این که در رده سنی جوان هستم، نمی‌توانم در تورهای خارجی شرکت کنم اما از سال 2020 که وارد رده سنی امید خواهم شد، در تورهای مختلف شرکت می‌کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز