رضا اطری در گفتگو با خبرگزاری برنا؛

کسب سهمیه المپیک هدف اصلی آزادکاران است/ کادر فنی و کشتی‌گیران با یکدیگر بسیار هماهنگ و همدل هستند

۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۶:۲۴:۱۸
کد خبر: ۸۴۴۲۸۸
کسب سهمیه المپیک هدف اصلی آزادکاران است/ کادر فنی و کشتی‌گیران با یکدیگر بسیار هماهنگ و همدل هستند
آزادکار تیم ملی ایران گفت: هدف اصلی ما موفقیت در مسابقات قهرمانی جهان و کسب سهمیه المپیک است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رضا اطری، آزادکار تیم ملی ایران و دارنده مدال طلا قهرمانی آسیا 2019 در گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص مسابقات جهانی کشتی قزاقستان بیان کرد: در حال حاضر وضعیت بسیار خوبی داریم، به تازگی از اردوی مشترک تیم ملی ایران و ترکمنستان به ایران بازگشتیم. طبق عملکردی که در آن‌جا داشتیم باید بگویم شرایط بسیار عالی داریم.

وی افزود: مسابقات قهرمانی جهان از آن لحاظ که جهت کسب سهمیه المپیک هم است، اهمیت بسیار زیادی دارد. هدف اصلی ما مسابقات قهرمانی جهان و المپیک است و تمام تلاش خود را خواهیم کرد. هر چه خواست خدا باشد، همان می‌شود، انشاالله که بتوانیم هم در مسابقات جهانی مدال بگیریم و هم موفق شویم سهمیه المپیک 2020 توکیو را بدست بیاوریم.

اطری عنوان کرد: نفراتی که در این دوره از رقابت‌ها حضور خواهند داشت، کسانی هستند که در دوره‌های قبلی بودند. سطح بخش سبک وزن همیشه چه در آسیا و جهان بالا بوده است. به دلیل اینکه سال قبل از المپیک است، تمام تیم‌های شرکت کننده با ترکیب اصلی خود در مسابقات جهانی شرکت می‌کنند.

آزادکار تیم ملی درخصوص مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: کادر فنی کشتی و کشتی‌گیران با یکدیگر بسیار هماهنگ و هم‌دل هستند. خداروشکر وضعیت تیم در حال حاضر بسیار خوب است و اگر با همین روند ادامه پیدا کند می‌توانیم عملکرد موفقی داشته باشیم و در مسابقات جهانی و المپیک مدال بگیریم و پرچم کشورمان را بالا ببریم.

دارنده مدال طلا قهرمانی آسیا گفت: کشتی‌گیران آسیا سطح بالایی دارند، با این وجود توانستم بعد از هفت سال در مسابقات قهرمانی آسیا 2019 مدال بگیرم.  تمرینات خوبی داشتم و مربیان و کادر فنی تیم ملی خیلی به من کمک کردند تا به این مدال برسم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز